Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13347Nesprávné informace o dodání zasilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 11 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2016, před 8 lety

Helena Studničková

Znění stížnosti

Dne 22.11.2016 jsem byla upozorněna, ze mi bude pošta doručovat 2 zásilky, mezi 13-19 hodinou. Ve 20.50 mi přišla sms zpráva, že z technických důvodů, mi nebude balík doručen a že o dalším postupu budu informována, ale nestalo se tak, a balík mi byl bez předchozího upozornění doručovan v době mé nepřítomnosti. Protože nemohl být doručen, tak jsem měla ve schránce upozornění, ze balík je uložen na poště a musím si požádat o nové doručení. Jednalo se ne o jednu zásilku, ale celkem o čtyři. Musela jsem tedy žádat elektronickou cestou o znovudoruceni, což mi zabralo dost času a za druhé, zásilky mohu dostat až za 3 dny. Nevím co je to za nesmysl, když jsou uloženy na poště, jak je možné, že je nelze doručit následující den. Jsem se službami bylinkové pošty hrubě nespokojena. Toto už je po několikáté, co jsem nedostala balík, přestože jsem byla doma, tak jsem viděla doručovatel e, jak projel kolem a ve schránce mi nechal lístek, že adresát měl uzamčen dům,přestože bydlíme v rodinném domku.Takovéto případy se během roku staly opakovaně. Takže pokud mohu nechávám si věcí dodávat jinými společnostmi, na které se mohu spolehnout. Nespokojenajsem i s listovnimi službami, hlavně že se zabyvate nabizenim nesmyslných produktů, které si nikdo do nekonečna nebude objednávat, protože pokud něco chtěl, tak už to má a na kvalitu produktů pošty už snad ani nikoho nenecháte. Poplatky máte vysoké, úroky žádné, služby mizerné, tak co chcete lidem nabizet


Produkt

Vše jsem popsala výše


Požadované řešení

Změňte vedení a zkvalitnění služeb, aby se mohl člověk spolehnout na to co napíšete a dodávání bylo v souladu s avizem o doručení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 11:26, před 8 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.