Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#13354Smlouva na plyn

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2016, před 8 lety

Jiri Niklas

Znění stížnosti

Uz 3mesice jsem od vas neobdrzel smlouvu na plyn.zalohy mam 1500kc mes.kdyz to budu platit na jednou bude to pro mne likvidacni..okamzite mi zavolejte co a jak nebo budu celou vec medializovat!!co se tyve tech vasich infolinek, provolal jse pomalu 500 a nic jen kecy automatu!!!muj tel.605945721 jak mi nezavolate zitra do 10hod.dopoledne sedam do auta jedu do frydku a uvidite ten dym!!!!!Niklas


Produkt

Plyn


Požadované řešení

Vystaveni smlovy s propllaceni zbytecnych tel.hovoru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 14:21, před 8 lety

Pokud spotřebitel uzavřel smlouvu o dodávkách plynu za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. telefon, internet) nebo mimo obchodní prostory společnosti (např. podomní prodej), je společnost povinna poskytnout spotřebiteli informace o smlouvě v textové podobě. Textová podoba znamená, jsou-li informace o smlouvě poskytnuty takovým způsobem, že je lze uchovat a opakovaně zobrazovat. Mezi poskytnutými informacemi by měl být také údaj o ceně za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná.

Nereaguje-li společnost na spotřebitelovi výzvy, bude vhodné obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.