Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Uz 3mesice jsem od vas neobdrzel smlouvu na plyn.zalohy mam 1500kc mes.kdyz to budu platit na jednou bude to pro mne likvidacni..okamzite mi zavolejte co a jak nebo budu celou vec medializovat!!co se tyve tech vasich infolinek, provolal jse pomalu 500 a nic jen kecy automatu!!!muj tel.605945721 jak mi nezavolate zitra do 10hod.dopoledne sedam do auta jedu do frydku a uvidite ten dym!!!!!Niklas
Plyn
Vystaveni smlovy s propllaceni zbytecnych tel.hovoru
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uzavřel smlouvu o dodávkách plynu za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. telefon, internet) nebo mimo obchodní prostory společnosti (např. podomní prodej), je společnost povinna poskytnout spotřebiteli informace o smlouvě v textové podobě. Textová podoba znamená, jsou-li informace o smlouvě poskytnuty takovým způsobem, že je lze uchovat a opakovaně zobrazovat. Mezi poskytnutými informacemi by měl být také údaj o ceně za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná.
Nereaguje-li společnost na spotřebitelovi výzvy, bude vhodné obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.