Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13355Vrácení doporučeného psaní s dodejkou odesílateli před uplynutím lhůty pro vyzvednutí zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 12 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2016, před 8 lety

Jana Sádlová

Znění stížnosti

Dne 15.11.2016 mi bylo doručováno doporučené psaní RR623973479CZ.

Vzhledem k mé nepřítomnosti v místě bydliště bylo psaní uloženo na poště 583 01 Chotěboř, Trčků z Lípy 55.

Na základě podané žádosti č. 2/2016/198326 o změnu ukládací pošty již uložené zásilky, kterou jsem podávala dne 16.11.2016, bylo psaní přeposláno na poštu do Havlíčkova Brodu. Na poště 580 01 Havlíčkův Brod 2, Svatovojtěšská bylo psaní uloženo 21.11.2016 a stejný den bylo vráceno odesílateli, i když ještě nedošlo k uplynutí lhůty pro vyzvednutí zásilky! Neměla jsem tedy šanci si zásilku na poště v Havlíčkově Brodě vyzvednout.

Na pobočce České pošty v Havlíčkově Brodě mi bohužel nesdělili odesílatele zásilky, abych ho mohla požádat o opětovné zaslání.


Produkt

doporučené psaní RR623973479CZ


Požadované řešení

Zjištění odesílatele a opětovné zaslání zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 11:04, před 8 lety

Reklamaci služby je třeba uplatnit písemně, na stránkách České pošty jsou například k dispozici formuláře, prostřednictvím kterých je možno reklamaci uplatnit. Dle čl. 41 odst. 8 poštovních podmínek České pošty má podnik na vyřízení reklamace, kterou zákazník uplatnil podle příslušného článku, třicet dní.

Jestliže by v rámci reklamačního řízení nedošlo k nápravě, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je dozorových orgánem České pošty dle § 3 odst. 2 písm. a) zákona č. 29/2000 Sb., o poštovních službách. Námitku k ČTÚ máte právo podat dle § 6a odst. 1 téhož zákona nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.