Společnost


WIA spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13358Televize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2016, před 8 lety

Lukas Dolezal

Znění stížnosti

Od zacatku kdy jsme nainstalovali vasi sluzbu airmax+ s instalaci v hodnote 3500kc s internetem a televizi maxi tv volam kazdy den na zasekavani televize.. Neustale nam je zdelovano ze se pracuje na vyreseni problemu ale problem i po skoro 3 tydnech neni vyresen. Bezi nam vas bonus kterym sme si aktivovali vasi sluzbu internet a tv a to sme jeste neplatily hotove a pokud to takhle bude dal pokracovat ani nebudeme. Platime za sluzby ktere maji fungovat na 100%.


Produkt

Airmax+ maxi tv


Požadované řešení

Urychlene vyresit chod vsech kanalu bez zaseku a bez neustalych hovoru na klienteskou linku. A pokud klienstka linka slibi ze zavola tak at splni svuj slib a zavola.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 09:38, před 8 lety

V § 64 odst. 12 zákona o elektronických komunikacích je stanoveno, že pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Pokud by však zjištěné závady i přes jejich nahlášení podnikateli nebyly odstraněny a nadále přetrvávaly, doporučujeme spotřebiteli vadné poskytování služeb u operátora reklamovat, průkaznou cestou, nejlépe doporučeným dopisem a požadovat taktéž písemnou odpověď.

V případě uznání reklamace je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podle zákona o elektronických komunikacích 127/2005 je nutno reklamaci na poskytovanou službu uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne.

Je třeba vědět, že se jedná o tzv. službu elektronických komunikací, kdy spotřebitel je v určité výhodě, protože tato oblast spadá pod Český telekomunikační úřad. Není zde tudíž jediný arbitr v podobě soudu, jako u většiny ostatních spotřebitelských sporů. V tomto případě se může uživatel obrátit ještě navíc na Český telekomunikační úřad (ČTÚ) s námitkou proti vyřízení reklamace kvality poskytované služby. ČTÚ na jejím základě o sporu rozhodne ve správním řízení, toto řízení je pro spotřebitele méně finančně náročné. Navíc ČTÚ má oprávnění požadovat po poskytovateli služeb elektronických komunikací podklady v rámci řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2017 20:52, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.