Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
22.2.2013 jsem koupila dva kupony u Megasleva.cz po 311,- Kčna večeři v Mount Steak.Platnost voucheru byla do 31.5.2013.Telefonicky jsem byla domluvená na návštěvu 5.6.3013.Den před večeří mi volali z restaurace,že je zasáhla povodeň,že se ozvou.
Mezi tím jsem musela být hospitalizovaná na dlouhou dobu v ÚVN.V říjnu jsem se chtěla domluvit na termínu večeře.Na email nikdo nereagoval,po několika dnech jsem se dovolala a bylo mi řečeno,že Megasleva.cz zkrachovala
a že nemám u nich na nic nárok!!!
Ty kupony ale byly dávno proplacené!
Kód kuponu je: 277163579497 a 9400576187531
Vrácení peněz za dva kupony po 311,- Kč.
Stejně už bychom tam na jídlo nešli!
|
Tweet |
V případě, že jednou ze smluvních stran je slevový portál, je zásadní, kdo je dodavatelem, případně zda je portál pouhým zprostředkovatelem, který jedná jménem a na účet poskytovatele služeb. Pokud je poskytovatelem služeb jiný podnikatelský subjekt, lze žádat plnění i po něm.
V případě, že je dodavatel v prodlení a je vyzván k dodatečnému plnění, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy na základě § 517 občanského zákoníku.
Subjekt Novák David se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti subjektu výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. Nárok je nutné uplatnit vůči smluvnímu partnerovi v souladu s výše uvedeným.