Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13360Nedoručení zásilky, zanechaná na poště

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 31 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2016, před 8 lety

Tomáš TLAMKA

Znění stížnosti

Je pondělí a Vy očekáváte balík, jehož dopravné Vás stálo 150kč.
Všichni z rodiny jsou doma. Nikdo nepřišel a ani balíček, a ani informace o nezastižení není ve schránce.

Je úterý a Vy si na Track & Trace vyhledáte, že jste byli v pondělí (včera) nezastiženi a uloženou zásilku na poště si máte vyzvednout. Protože je to 6kg balík a je to pro Vás problém - stavíte se na poštu a sjednáte si znovudoručení na středu.

Je středa 21h večer, Vy jste doma, čekáte celý den! a nikdo nepřišel - takto jste prošvihli den dovolené protože jste nechtěli tahat ten 6kg balík z pošty. A paní z přepážky Vám to domluvila.
Zítra je čtvrtek a já znovu půjdu na poštu požádat o znovudoručení, protože táhnout tak těžký balík kilometr daleko (při zaplaceném poštovném) nehodlám.

Nic nového bohužel! Toto je již běžná praxe v našem městě. A to jsme u centrály v Brně !

Bydlím v Kuřimi a mohu Vám říct, že většina z mých přátel jedná stejně - již si neobjednává služby České Pošty pokud to jde.

Zaměstnanci České Pošty v té nejdůležitější koncové pozici dodání (fyzicky) balíku, svoji práci sabotují - nejspíše kvůli množství práce v poměru se svou mzdou - hledají kličky (máme se jim ovšem divit - za tu mzdu?) To je ta jediná omluva, kterou bych zkousnul.
Vzkázal bych jim ale - štvete svým problémem i ostatní lidi, kteří za to nemůžou a zaplatili si onu službu.

MANAGMENT BY SE MĚL ZAMĚŘIT NA SPOKOJENÉHO ZÁKAZNÍKA
- JIŽ NEKUPUJI !!! ZBOŽÍ PŘI PŘEPRAVĚ ČESKOU POŠTOU !!!
- přesvědčte mne že dělám chybu: totla@seznam.cz

Je to sebevražda státní firmy.

TLAMKA Tomáš
KUŘIM 66434


Produkt

Běžný balík


Požadované řešení

Česká pošta si má zakládat na spokojených doručovatelích - tam si pak bude býti spokojen i zákazník.

Pošta nedovezla balík a nechala jej rovnou na poště (6 kg - 1-2km daleko) jsem bez auta a za zaplacenou službu si prý můžu vyzvednout balík tam... Čekali jsme doma 2 dny a nikdo ani nepřijel. (Po navštívení pošty a požádání o znovudoručení)

Již nikdy více produkty České Pošty - je to řízený bankrot.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 08:15, před 8 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.