Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#13366Vracení peněz, odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2016, před 8 lety

Petr Daníček

Znění stížnosti

Dobrý den, objednal jsem si notebook Asus x751LB od společnosti CZC. Notebook mi přišel s vadou na displeji. Protože byl pátek, notebook jsem tak šel reklamovat až v pondělí. Měl jsem ho tedy 3 dny. V pondělí prodavač na prodejně CZC řekl, že to skutečně vypadá na vadu displeje, a notebook odeslal na opravu.
Po třech týdnech mi přišlo vyjádření, ze reklamace byla uznána a že mi notebook vymění za nový kus. Když mi konečně přišel, zjistil jsem, že má naprosto stejnou vadu, i když podle výrobního čísla se skutečně jednalo o nový kus. Už jsem nemohl čekat další měsíc, protože jsem notebook už nutně potřeboval do školy. Notebook jsem tedy vrátil na prodejnu s tím, že chci odstoupit od kupní smlouvy, jelikož jsem notebook měl v ruce jen 4 dny a ztratil jsem v něj důvěru, a znovu u CZC jsem si koupil jiný, dražší.
Po dalších třech týdnech mi ale nevrátili peníze, nýbrž mi vrátili opravený notebook.
Nemohl jsem notebook prý vrátit, protože uplynula 14 denní lhůta na vyzkoušení, ze které jsem měl notebook jen 3 dny a zkoušet jsem jo ani tak nemohl, protože měl vadný displej.

Teď už tedy nemám ani nárok na vracení toho nového, protože uplnynula 14 denní lhůta.


Produkt

Asus x751LB


Požadované řešení

Vrátit peníze za ten původní notebook


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 11:09, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2016 13:23, před 8 lety

Dobrý den pane Daníček.

Prosím vás o zaslání čísla faktury nebo reklamace, abych mohl vaši stížnost prověřit.

Děkuji.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2017 12:36, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2017 19:18, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.