Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, objednal jsem si notebook Asus x751LB od společnosti CZC. Notebook mi přišel s vadou na displeji. Protože byl pátek, notebook jsem tak šel reklamovat až v pondělí. Měl jsem ho tedy 3 dny. V pondělí prodavač na prodejně CZC řekl, že to skutečně vypadá na vadu displeje, a notebook odeslal na opravu.
Po třech týdnech mi přišlo vyjádření, ze reklamace byla uznána a že mi notebook vymění za nový kus. Když mi konečně přišel, zjistil jsem, že má naprosto stejnou vadu, i když podle výrobního čísla se skutečně jednalo o nový kus. Už jsem nemohl čekat další měsíc, protože jsem notebook už nutně potřeboval do školy. Notebook jsem tedy vrátil na prodejnu s tím, že chci odstoupit od kupní smlouvy, jelikož jsem notebook měl v ruce jen 4 dny a ztratil jsem v něj důvěru, a znovu u CZC jsem si koupil jiný, dražší.
Po dalších třech týdnech mi ale nevrátili peníze, nýbrž mi vrátili opravený notebook.
Nemohl jsem notebook prý vrátit, protože uplynula 14 denní lhůta na vyzkoušení, ze které jsem měl notebook jen 3 dny a zkoušet jsem jo ani tak nemohl, protože měl vadný displej.
Teď už tedy nemám ani nárok na vracení toho nového, protože uplnynula 14 denní lhůta.
Asus x751LB
Vrátit peníze za ten původní notebook
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Daníček.
Prosím vás o zaslání čísla faktury nebo reklamace, abych mohl vaši stížnost prověřit.
Děkuji.
Michal Stýblo
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.