Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pozor na koupi telefonu u společnosti Kvalitní mobily.cz BRD Company.
Zakoupen Iphone, vyreklamován pro hlučnost reproduktoru a následně nenačtení sim karty.Museli jsme upozornit na nedodržení 30 denní zákoné lhůty na opravu, poslalijsme formulář na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, které ignorovali.Slíbíli prodloužení záruční doby a zaslání dárku powerbanky, jež se též nestalo.Telefon poslali nazpě s vyjádřením opravy.Balíček s telefonem jsme raději převzali, i když zákon káže jinak pro případ reklamace,ale pořád máme aspon telefon, který si ted spravuji na vlastní náklady, opět nefunguje.
I Phone 5s
KOmpezaci a to vrácení části peněz a to půlky z ceny telefonu.
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, je spotřebitelka povinna vrátit prodávajícímu zboží, prodávající je zase povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky.
Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitelky reagovat, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Vážená paní Košutová,
v systému jsme Vaše jméno nedohledali. Nejsme proto schopni Váš případ nijak dále na tomto portále řešit. Pokud jste existující osoba a problém, který popisujete, je reálný, zašlete nám mobil znovu, druhé reklamace od stejného zákazníka řešíme zpravidla rychleji, protože jim dáváme přednost.
Hezký den
Pekný den, objednavka je pod jmenem Havelka Ales.Z vaší strany firmy BRD Company, která se již přejmenovala, doslo k pochybeni a hlavne k poruseni smluvnich podminek.Nedodrzeli jste 30 denni lhutu na opravu mobilniho telefonu.Pres e.mail jsme odstoupili od smlouvy, coz vy jste zamitli, prestali brat telefon a drze zbozi poslali zpet opet nefunkcni.Prosili jste at pockame jeste tyden na opravu a my odstoupili od kupní smlouvy.NEVYHOVELI JSTE A PORUSILI ZAKON!!!Vyjadreni opravy znelo Neumim opravit!!! Ted jsme telefon zaslali zpet opet nefunkcni a vy hned obratem napsali, ze neodstupujete od smlouvy, protoze jsme zbozi po oprave prevzali i kdyz jste porusili vy smluvní podmínky vy!!!.Velmi ráda se touto veci budu zabývat i nadále u COI a nasledne to budu resit soudni cestou aby se tohle nemohlo stat i jinym zakaznikum, ktere by jste okradlo i castku 7500Kc.
Pred chvili jste zaslali email, ze odstoupeni od smlouvy zamitate z duvodu prezveti balicku, ale to uz bylo po 30 denní zákonné lhůtě a z naší strany odstoupení od smlouvy!!!!!Dekuji Kosutová(Havelka Ales)
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.