Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13369Zadržení platby nájemného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2016, před 8 lety

Jaroslav Kotulán

Znění stížnosti

Stejně jako každý měsíc jsem dostal od SIPO platební doklad na říjen 2016, který jsem řádně, stejně jako v předešlých měsících proplatil přes Interbankig). Doklad o zaplacení mohu předložit. Součástí platby bylo i nájemné 5.412 .- Kč, které mělo být předáno Správě a údržbě nemovitostí Koutný (ú.č. 4018233329/0800). K tomu však nedošlo, uvedená Správa moje nájemné nedostala a urguje proplacení.
S pozdravem
prof.MUDr. J.Kotulán, CSc.
Zemědělská 24, 613 00 Brno
mobil 606 506 983.


Požadované řešení

1. Provést převedení zaplaceného nájemného za říjen shora uvedené Správě
2. Ověřit, zda ke stejnému zadržení platby nedošlo i u poplatků za elektřinu, rozhlas a televizi, které byly rovněž součástí platby.
3. Ověřit, zde ke stejné chybě nedošlo i v listopadu, SIPO jsem proplatil 9.11.2016


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 15:24, před 8 lety

Dle čl. 4.8. obchodních podmínek SIPO (dále jen OPS) je Česká pošta povinna v průběhu inkasního měsíce na vyžádání spotřebitele vystavit potvrzení o uhrazených platbách SIPO. Spotřebitel může o vystavení potvrzení požádat na pobočce České pošty.

Pokud některá z plateb nebyla provedena, je vhodné uplatnit reklamaci. Podle čl. 9.1. OPS je reklamaci zaplacených plateb nebo poskytnutých Služeb SIPO ČP možno uplatnit po dobu 3 let
ode dne vystavení příslušného dokladu na pobočce České pošty, písemně na adrese Česká pošta, s.p., oddělení SIPO, Wolkerova 480, 749 20 Vítkov, telefonicky na zákaznické lince ČP 840 111 244, příp. e-mailem na adrese sipo-reklamace.vakvi@cpost.cz. Při reklamaci je potřeba sdělit důvod reklamace a předložit odpovídající platební doklad SIPO – Hotovost s podacími znaky České pošty, upomínku neuhrazených plateb SIPO s podacími znaky České pošty, platební doklad SIPO – Bezhotovost nebo potvrzení o platbě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.