Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V roce 2008 jsem uzavřela Životní pojištění Garant invest u výše uvedené Pojišťovny. Smlouva byla uzavřena na 5 let s tím, že termín ukončení pojištění je 25. 10. 2013 a vložené finanční prostředky mně budou vyplaceny do 15. dnů, t.j. do 9. 11. 2013. S velkým časovým předstihem - 21. 8. 2013 - jsem ING Pojišťovně podala písemně žádost o výplatu dávky z dožité pojistně smlouvy s uvedením čísla účtu, na který mají být finanční prostředky převedeny a ING Pojišťovna toto vzala na vědomí, což mi na mojí stížnosti potvrdila. Protože se tak nestalo, odeslala jsem několik upomínacích e-mailů, na které mi neodpověděli. Urgovala jsem záležitost telefonicky a dozvěděla jsem se, že dnes, t.j. 12. listopadu 2013 jsou peníze odesílány na můj účet. Považuji to jen za výmluvu, aby klient zůstal v klidu a nepodnikal další kroky.
Životní pojištění Garant invest ING Pojišťovny
V uzavřené smlouvě v čl 17/1 stojí, že pokud je pojistník nebo pojišťovna v prodlení s výplatou peněžitých částek, má strana, která v prodlení není, nárok na úrok z prodlení ve výši stanovené právními předpisy. Žádám proto ING Pojišťovnu o náhradu úroku, na který mi, dle mého názoru vzniká nárok. Protože jsem se díky přístupu ING Pojišťovny dostala do platebni neschopnosti, vznikla mně nejen nepříjemná situace, ale i finanční újma.
|
Tweet |
V případě, že je dlužník v prodlení s plněním, je věřitel oprávněn dle § 517 občanského zákoníku žádat nejen plnění, ale i úroky z prodlení.
V případě, že dle obchodních podmínek již mělo dojít k vyplacení do 9.11.2013, je nyní společnost v prodlení dle výše uvedeného.
Společnost ING Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.