Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13375Vrácení servisního poplatku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2016, před 8 lety

Pavel Rybka

Znění stížnosti

Měl jsem připojen 2satelit.přijimače,15.11.2016 se začalo vysílat v HD,to jsem netušil,že mi firma namontovala 1přijímač staršího typu,který nemá HDvysílání.Jsem v invalid.duchodu a manželka také,nemužeme si ted kupovat nový přijímač a televizi.Musí nám stačit v domě 1přijímač,ktery HD má.Obě karty mám předplacené do 18.8.2017,Proto vás žádám o vrácení předplacené částky od 18.11.2016 do 18.8.2017 Tento dopis jsem poslala na SKYLINK ,bylo mě odpovězeno,že servisní poplatek,který je již využíván nelze vrátit ani přerušit.


Produkt

Skylink


Požadované řešení

Vrátit poměrnou část,co jsem zaplatil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2016 11:30, před 8 lety

Žádat vrácení poplatku za službu by bylo možné v případě, pokud by služba nebyla poskytována z důvodů, za které je odpovědná společnost. Společnost by za své jednání odpovídala, pokud by spotřebitele mylně informovala, že službu bude možné využít i na zařízení, které mu bylo společností nainstalováno.

Takové jednání by naplňovalo také znaky nekalé obchodní praktiky, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázanou. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že se společnost dopustila protiprávního jednání, je vhodné se obrátit na Český telekomunikační úřad, který vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku služeb elektronických komunikacích.

Pokud spotřebitel uplatnil u společnosti reklamaci, která ale byla zamítnuta, má možnost se obrátit s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2016 08:53, před 8 lety

Dobrý den pane Rybko,
mrzí nás Vaše situace, ale na přechod programů z SD na HD vysílání upozorňujeme již několik let. Servisní poplatek se vztahuje ke každé dekódovací kartě Skylink a pokrývá náklady na provoz, administraci, technické zajištění a zákaznický servis satelitní televize Skylink.
Na Vaši kartě č. 42742356050 je služba aktivní. Používání satelitního přijímače je v režii zákazníka. Na našich webových stránkách www.skylink.cz je uveden seznam přijímačů Skylink Ready, které doporučujeme a nabízíme i přijímače za zvýhodněnou cenu.
Zaúčtovaný a čerpaný Servisní poplatek není možno vrátit, ani poměrnou část.
Hezký den přeje Skylink

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.12.2016 16:26, před 8 lety


Pavel Rybka

Hodnocení:

Komentář: Toto je novodoby produkt zlodějoviny,proč mám platit za něco,když to nevyužívám a mam zaplaceno do 18.8.17,KdyŽ prodám auto,tak dostanu od pojištovny vrácené peníze za zbytek období.Už to nebudu komentovat,ale je to sprosté jednání.Rybka