Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, reklamoval jsem dvakrát po sobě herní grafickou kartu se kterou nešli hrát hry. Poprvé po 28 dnech bez grafické karty mi přišlo vyrozumění, že si mám kartu vyzvednout na pobočce - Reklamace nebyla uznána (závada se neprojevila). Poté jsem si stěžoval na reklamační oddělení a s technikem jsme se domluvily na tom, že grafickou kartu reklamuji znovu, ale s bližším popisem závady. Vyrozumění o výsledku druhé reklamace jsem obdržel dnes, tentokrát ne po 28, ale dokonce po 30 dnech s vyjádřením "Reklamace neuznána, závada se neprojevila". S řešením reklamace nesouhlasím a jsem velmi nespokojen, nejen s dobou vyřízení, ale hlavně s "vyřešením" resp. s odpálkováním mě jako dlouhodobého zákazníka co u CZC za těch pár let utratil možná už půl milionu. Navíc jsem bez grafické karty již 60 dní (tzn. i bez počítače). Závada se projevuje při hraní libovolné hry (po nějaké době, někdy 10minut, někdy hodina). V žádném zátěžovém programu (OCCT, MSI Afterburner, apod.) se závada neprojevuje - vyjádření pana technika, že byl proveden "dlouhodobý test provozu" nerozumím (nevím jakým způsobem testoval), ale evidentně nezkusil např. hodinu hrát Battlefield 4, GTA V, apod. Hra vždy spadne, karta musí být podtaktována (o cca 30MHz), aby hry nepadaly. Na internetu jsem se dočetl, že je přesně tento problém u tohoto konkrétního typu grafické karty naprosto běžný a s reklamací ostatní lidé neměli problém. S jakoukoliv jinou grafickou kartou mi hry nepadají, na počítači kamaráda je chování stejné (hry s touto kartou při taktech od výrobce padají). Prosím o pomoc, momentálně již chci vrácení peněz. Jedná se o špatný kus křemíku, který je prostě při daných taktech nestabilní. Výsledek reklamace neuznávám a na moji reakci mi bylo mailem odpovězeno, že mám přijít s posudkem soudního znalce. Chodím do práce a opravdu nemám čas běhat po soudních znalcích. Nedokážu si představit, že se toto stane zákazníkovi, který se v HW vůbec nevyzná (nebo neumí googlit, řešit problémy, ladit takty) - prodají mu herní grafickou kartu se kterou nejdou hrát hry a s reklamací ho pošlou za soudním znalcem? Budu rád, když se vyjádříte.
Děkuji
GIGABYTE GV-N780GHZ-3GD WINDFORCE 3X 450W 3GB
Vrácení peněz
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Bezděčka.
Obě vaše reklamace posuzoval autorizovaný servis Gigabyte. Tento servis není v ČR, proto je trvání reklamace delší než u jiných komponent. Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, doporučuji si nechat na kartu vypracovat znalecký posudek , který tvrzení servisu vyvrátí. Další možností je přinést celé PC a nechat jej diagnostikovat naším technikem.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den,
veliké zklamání s tímto rozsudkem od kterého vlastně "dáváte ruce pryč". S vyjádřením servisu samozřejmě nesouhlasím, ale nemám chuť ani čas zařizovat znalecký posudek, ještě promyslím, zda-li mi za to ta námaha stojí. Děkuji za nabídku, ale celé PC bych Vašim technikům nesvěřil. Vždy jsem si PC stavil a spravoval sám (i svým kamarádům) a nikdy žádný problém nebyl - moje PC sestava s avizovaným problémem reklamované karty nijak nesouvisí. Očekával jsem však, že po e-mailové komunikaci s Vaším reklamačním technikem kartu otestuje někdo od Vás (např. on), ale Vy jste jen kartu předali s informacemi dále, tudíž dalších 30 dní reklamace bylo naprosto zbytečných. Již během první reklamace, když už trvala moc dlouho, jsem si (bohužel ještě od Vás) koupil novou kartu (GTX 1070) - s touto novou kartou samozřejmě hry šlapou naprosto bez problému.
Týká se mě stejný problém, jako byl popisován v diskuzi zde https://www.czc.cz/gigabyte-gtx-780-ti-ghz-edition-3gb/143856/produkt/6vc736ohach3993sv6i2jktsl6/diskuse
avšak v menším měřítku (necrashuje 3D mark, stačí podtaktovat o cca 20-30 MHz a hry potom nepadají)..
Na celé situaci je velmi nepříjemné i to, že např. nemůžu rozumně kartu prodat dále (přes inzerci), jelikož si každý bude hned stěžovat, že mu s tím padají hry a vrátí mi jí. A upřímně, tuto kartu si lidé kupují pouze kvůli hraní her.
Po tolika letech spolupráce (nakupoval jsem u Vás ještě v dobách první pobočky na Kačerově) je pro mě Vaše "řešení" reklamace obrovským zklamáním a bohužel budu muset svojí zkušenost interpretovat dále.
Nicméně děkuji za odpověď,
s pozdravem,
Jan Bezděčka
Dobrý den pane Bezděčka.
Mohu vás ještě nabídnout otestovaní u nás na pobočce, pokud by se vada projevila u nás, vystavili bychom vám dobropis. Pokud by jste chtěl tuto možnost využít, prosím předejte kartu na kterékoli naší pobočce a do reklamace prosím nechte napsat, aby byla karta předána na pobočku Praha-Háje k mým rukám.
S pozdravem
Michal Stýblo
Dobrý den,
děkuji za nabídku, to mi přijde jako fér jednání. Ještě jsem grafiku testoval a skutečně je stále nestabilní. Do přílohy přikládám zabalené tři obrázky. Mám dva monitory a na prvních dvou obrázcích je screenshot z obou monitorů.
Obrázek 1 ukazuje grafiku podtaktovanou na jádře o 31 MHz - při testu v OCCT s kontrolou errorů je vidět, že i po 380 vteřinách jede v pořádku bez chyby. Důležité info je vždy v červeném rámečku.
Obrázek 2 ukazuje grafiku při základních taktech - při testu v OCCT s kontrolou errorů je vidět, že po 100 vteřinách karta vykázala už 58 764 chyb. Důležité info je vždy v červeném rámečku.
Obrázek 3 ukazuje chybu, kterou systém vyhodí po několika minutách hraní Overwatch - hra spadne. Při podtaktování o 31 MHz hra nespadne ani po několika hodinách.
Ideální je otestovat např. u Overwatch při vypnutém limitu FPS a vypnuté vertikální synchronizaci - hra pak krásně vytěžuje kartu a téměř okamžitě spadne..
Zítra odnesu kartu na Anděl s poznámkou, aby byla karta předána na Háje k Vašim rukám.
Děkuji a přeji hezký zbytek svátků,
s pozdravem,
Jan Bezděčka
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.