Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na aukru jsem koupila za vydraženou cenu novou koženou sedačku Siena, která podle popisu měla být kvalitní a nepoškozená.Po přijetí sedačky od přepravní společnosti jsem zjistila, že křeslo ze soustavy 3-2-1 je poškozeno barvou.Hned jsem vše nafotila a odeslala prodávající s tím ,že se mi sedačka líbí, aby mi ji vyměnila nebo alespoň křeslo.Ta okamžitě chtěla od smlouvy odstoupit a vrátit peníze s odůvodněním, že jinou sedačku nemá.Protože se mi sedačka líbila , starou jsem darovala a vydražená cena byla dobrá, požadovala jsem výměnu. Prodávající tvrdila, že jinou nemá, přestože stejnou nabízí na několaka portálech a když jsem chtěla osobně věc vyřešit, nedostavili se do obchodu. Za výkladem byla mnou požadovaná sedačka Siena.Mám pocit, že jsem byla podvedená.Vše mám dostatečně nafocené. Prosím o radu.Děkuji Zechnerová
kožená sedačka 3-2-1- Siena
výměna poškozeného křesla, v krájním případě sleva
|
Tweet |
V případě, že jsou vady vytčeny do 6 měsíců od zakoupení výrobku má kupující nárok, aby si zvolil mezi opravou nebo výměnou dle § 616 odst. 3 občanského zákoníku. Pokud takové řešení není možné, má nárok na odstoupení od kupní smlouvy nebo přiměřenou slevu.
Společnost EAGLET s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.