Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Přišel mi uvítací balíček jedná se o kalhotky DIAMOND první kus měl být ZDARMA a dalších X měsíců mají chodit další. Chlapec z callcentra řekl že na číslo z kterého volá, mohu zavolat i já a kdykoliv to vypovědět. To jsem dnes po tom co jsem obdržela do schránky černý "pytlík"s obrázkem diamantu chtěla udělat ale na číslo se nějakým záhadným způsobem nedá dovolat. Nebudu platit žádných 149 korun, mám právo toto zrušit, když mi to bylo řečeno!!!!! Nechci žádné další balíčky. Nenašel by se někdo kdo by věděl jak by se to dalo zrušit?
KALHOTKY DIAMOND
ZRUŠENÍ SLUŽBY
|
Tweet |
Jelikož se jedná o kupní smlouvu uzavřenou prostřednictvím telefonu, má spotřebitel právo od ní odstoupit v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tohoto práva lze využít ve lhůtě 14 dní od převzetí první dodávky zboží. Nebyl-li však spotřebitel o tomto svém právu poučen nebo pokud mu nebyl poskytnut vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, prodlužuje se výše uvedená lhůta o jeden rok. Odstoupení od smlouvy uzavřené prostřednictvím telefonu doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2. Kopii odstoupení je vhodné si uschovat.
Pokud byl spotřebiteli první balíček se zbožím doručen, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Spotřebitel pouze zašle nepoužité zboží na výše zmíněnou adresu a přiloží kopii odstoupení.
Kdyby přišel ještě druhý balíček, prokazatelně dlouhou dobu od odstoupení a vrácení prvního balíčku s kopií odstoupení, bude se na něj hledět jako na neobjednané plnění. Spotřebitel v takovém případě nemá povinnost vracet zboží na své náklady nemusí o tom ani podnikatele vyrozumět.
Je také vhodné, aby spotřebitel písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požádal společnost o vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.