Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13384Nelze zrušit dobírku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2016, před 8 lety

Kaczka Leštinová

Znění stížnosti

Přišel mi uvítací balíček jedná se o kalhotky DIAMOND první kus měl být ZDARMA a dalších X měsíců mají chodit další. Chlapec z callcentra řekl že na číslo z kterého volá, mohu zavolat i já a kdykoliv to vypovědět. To jsem dnes po tom co jsem obdržela do schránky černý "pytlík"s obrázkem diamantu chtěla udělat ale na číslo se nějakým záhadným způsobem nedá dovolat. Nebudu platit žádných 149 korun, mám právo toto zrušit, když mi to bylo řečeno!!!!! Nechci žádné další balíčky. Nenašel by se někdo kdo by věděl jak by se to dalo zrušit?


Produkt

KALHOTKY DIAMOND


Požadované řešení

ZRUŠENÍ SLUŽBY


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2016 10:18, před 8 lety

Jelikož se jedná o kupní smlouvu uzavřenou prostřednictvím telefonu, má spotřebitel právo od ní odstoupit v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tohoto práva lze využít ve lhůtě 14 dní od převzetí první dodávky zboží. Nebyl-li však spotřebitel o tomto svém právu poučen nebo pokud mu nebyl poskytnut vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, prodlužuje se výše uvedená lhůta o jeden rok. Odstoupení od smlouvy uzavřené prostřednictvím telefonu doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2. Kopii odstoupení je vhodné si uschovat.

Pokud byl spotřebiteli první balíček se zbožím doručen, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Spotřebitel pouze zašle nepoužité zboží na výše zmíněnou adresu a přiloží kopii odstoupení.

Kdyby přišel ještě druhý balíček, prokazatelně dlouhou dobu od odstoupení a vrácení prvního balíčku s kopií odstoupení, bude se na něj hledět jako na neobjednané plnění. Spotřebitel v takovém případě nemá povinnost vracet zboží na své náklady nemusí o tom ani podnikatele vyrozumět.

Je také vhodné, aby spotřebitel písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požádal společnost o vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2017 19:12, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.