Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#13385Špatně vyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2016, před 8 lety

Jakub Hájek

Znění stížnosti

Dne 19.9.2016 jsem poslal na reklamaci SSD, kterou jsem zakoupil 14.6.2016.Jelikož v souladu s §2161/2 a násl. Občanským zákoníkem se vada projevila v průběhu šesti měsíců od převzetí, žádal jsem o vrácení peněz (odstoupení od kupní smlouvy).Reklamace byla uznaná, ale v reklamačním listě napsali, že požaduji opravu - dostal jsem nový kus. Při rozporování vyřízení reklamace mi servisní technik odepsal:"Takto to bohužel není, pokud je reklamace uplatněna v rámci prvních 6-ti měsíců od zakoupení vzniká nárok pouze na výměnu zboží. Pokud s tímto nesouhlasíte můžete se obrátit na českou obchodní inspekci." Což jsem udělal.
ČOI mi dala za pravdu, ale ona není oprávněna jakkoliv zasahovat. Doporučila mi mimosoudní vyřešení nebo soudní cestu.


Požadované řešení

Nelíbí se mi vyjádření servisního technika, který mi napsal:
"Dobrý den,
na vrácení peněz nevzniká nárok, na vrácení peněz je nutné mít uznané 3 stejné nebo 4 různé závady. Pokud reklamujete v prvním půl roce od zakoupení vzniká nárok pouze na výměnu za novu kus, která byla také provedena."
S reklamačním technikem nelze řešit reklamaci telefonicky, pouze přes email.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 23:15, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2016 20:33, před 8 lety

Dobrý den pane Hájek.

Dle našeho názoru je reklamace vyřízena správně a to dle § 2169 ods.1 (Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.) Výměna za nový kus je tedy v pořádku. Nárok na odstoupení by vznikl, kdyby nebylo možné zboží vyměnit za nové bezvadné.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.