Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#13393Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2016, před 8 lety

Jakub Fabian

Znění stížnosti

Případ 106 208 15.11.2016




Dobrý den,

na jaře 2016 mi někdo z vaší zákaznické linky zavolal a nabízel doplňky stravy
na zkoušku - zdarma. Na tom jsme se dohodli. Po obdržení zásilky, kterou mi předával
po jako balík do ruky. Dne 26.5.2016 jsem uhradil na Váš účet 79,- Kč. Dále jsem již neměl o tento produkt zájem a toto jsem telefonicky Vaší firmě oznámil na Zákaznické lince. Nepodepsal jsem žádnou smlouvu o odběru Vašich produktů a tuto věc jsem považoval
za dostačující a uzavřenou. Dne 30.5.2016 jsem se z této adresy odstěhoval a neviděl jsem důvod Vaší firmě tuto skutečnost sdělovat. Na této adrese již více, jak 5 měsíců nebydlím. Žádné zboží jsem neobjednal a ani neobdržel, tudíž nevím, za co mám platit. V případě,
že zboží přišlo na moji adresu a já ho přesto nemám, pošta ho vrátila odesílateli.
Rovněž tak jsem od Vás, ani od nikoho jiného neobdržel řádnou výzvu k úhradě a vůbec už ne opakovaně.
Pokud by toto zboží bylo na doručenku, tak bych byl kontaktován. Dne 14.11.2016 mi přišla zpráva sms k řešení jako případ 106 208 o uhrazení částky 798,-Kč. Skutečně nebudu platit za zboží, které jsem neobjednal, neobdržel a nepřevzal a nemám zájem o Vaše produkty. Pokud mě budete chtít kontaktovat, žádám o písemné kontakty a celou záležitost budu řešit s advokátem a ten bude řešit další kroky. Samozřejmě porostou i moje náklady a budu žádat jejich úhradu. Prosím o smazání mých osobních údajů z databáze Vaší společnosti.

Takto proběhla komunikace:

Dobrý den, zásilky jsme posílali na základě telefonické nabídky a
objednávky. Zasílání bylo ukončeno 14.6.2016 s tím, že zásilku 002 z
11.6.2016 budete vracet. Tato se nám nevrátila. Poté jsme Vám několikrát
volali na Vaše telefonní číslo, abychom Vás o nedoplatku informovali, avšak
neúspěšně. Po 5. upomínce jsme Vaši pohledávku předali firmě CREDIT EXPRESS
a nyní jednejte pouze s nimi.

Dobrý den, CREDIT EXPRESS mě odkázal zpět na Vás, že se mnou jednat nebude. V mailu jsem Vám psal, že jsem nic neobjednal a ani nedostal, protože jsem se odstěhoval 30.5.2016. Pokud jste se mnou mluvili po telefonu, jistě si nahráváte hovory, tudíž máte záznam o mé objednávce, kterou jsem neudělal a zároveň se odhlásil. Tak mi prosím pošlete zvukový záznam, který předám svému právníkovi. Zároveň bych poprosil o doklad doručení, že jsem zboží, které mi neustále nutíte, převzal. Když na uvedené adrese nebydlím, tak nevím komu jste to předali, včetně upomínek. Pošta, která přišla na tuto adresu po 30.5.2016 mi byla předána, nebyly tam doručenky, ani upomínky od firmy Helvetia CS., ani nemohly být, když jsem nic neobjednal. Děláte si jen z lidí srandu a obíráte je o peníze. Vaše firma mě odkazuje na CREDIT EXPRESS a CREDIT EXPRESS mě odkazuje na Vás. Jakub Fabian
Po telefonickém hovoru Creditexpressu jsem byl upozorněn, že nemám nárok požadovat nahrávky telefonického rozhovoru s firmou Helvetia. Po několikáté žádosti mi byly poslány,

Ref,číslo 106208

Po vyslechnutí telefonických hovorů s firmou Helvetia jsem shledal, že pro ,,Telelemarkt“ existuje jen 1 týden na odstoupení od smlouvy. Nic méně to nic nemění na faktu, že mám platit
za neobdrženou zásilku, která je nezjistitelná. Firma ji neposílá dopororučeně jako zásilku č.1 – balík
do ruky, ale jako obyčejný dopis do schránky. Tak jako i v červnu i teď mi Česká pošta sdělila,
že pokud je zásilka jako obyčejný dopis, tak se nedá vystopovat. A pokud na místě určení není adresát na označené schránce nebo bytě, což v mém případě nemohlo být, neboť jsem se odstěhoval a pokud na zásilce není adresa odesílatele, tak zásilka zůstává na poště a je nedoručitelná. Pokud je tam adresa odesílatele, tak ji Česká pošta odesílá zpět pro nemožnost doručení. Na staré adrese jsem se nezdržoval od 30.5.2016, proto jsem ani nemohl převzít tuto zásilku a nepřevzal nějaké upomínky. Tím, že se tato zásilka nedá prokázat, jako doručená, je na pováženou, zda vůbec byla odeslána.
O serioznosti a spolehlivosti firmy Helvetia pochybuji. Jakub Fabian


Produkt

Přípravek na klouby


Požadované řešení

Žádám o výmaz osobních údajů , neposílání dalších nabídek a produktů z Vaší firmy, ale především stažení pohledávky za něco, co jsem nepřevzal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2016 12:33, před 8 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí spotřebitele informovat, o jaké konkrétní zboží se jedná. Také musí prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží spotřebiteli dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Fungování inkasních agentur (CREDIT EXPRESS) není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102. Pokud bude výpověď zaslána s využitím provozovatele poštovních služeb, má se za to, že výpověď byla společnosti doručena třetí pracovní den po odeslání.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2016 12:56, před 8 lety

Vážený pane Fabiane,

po hovoru na zákaznické lince ze dne 14.6.2016 jste věděl, že jsme Vám po Uvítacím balíčku ještě jednu zásilku expedovali. Bylo tedy s námi potřeba komunikovat o tom, že zásilku jste nakonec nedohledal a nemá jí ani pošta, tím pádem nebude možné nám ji vrátit zpět jak byla předběžná dohoda v tomto hovoru na zákaznickou linku ze dne 14.6.2016.

Bohužel jste se nám neozval a my jsme se Vám snažili 4x dovolat, abychom spolu dořešili tuto zásilku. Mohli jsme Vám poslat Čestné prohlášení a vše by bylo dořešeno.

Váš příspěvek zde na dTestu tedy za toto prohlášení považujeme a odepisujeme pohledávku za zásilku VS 5975210002 s tím, že budeme kontaktovat společnost Creditexpress, aby vymáhání ukončila bez nároku na úhradu poplatků.

Dovolte, abychom se vyjádřili k poměrně neserioznímu jednání vůči naší společnosti. Řešíme tuto záležitost s Vámi již dlouho a Vy jste se rozhodl do toho vložit až v momentě, kdy jste byl předán společnosti Creditexpress a to ještě touto formou na stěžovatelském portále..

Pokud byste s námi komunikoval a informoval nás o druhé zásilce, mohl jste ušetřit práci spoustě lidem vč. sebe.

Zasílání je ukončeno a byl jste samozřejmě vyřazen z databáze pro marketingové účely.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.11.2016 19:21, před 8 lety


Jakub Fabian

26.11.2016

Dobrý den, nemáte pravdu, že jsem nekomunikoval. Ve druhém hovoru jste mi řekli, že balíček
již odešel. A ptal jsem se Vás co s tím, když nemám zájem o tyto produkty a také, že na této adrese
již nebydlím. Bylo mi řečeno, že si to mám vyřídit tedy na poště. Což jsem učinil. Obrátil jsem se
na Českou poštu, kde mi bylo řečeno, že pokud poštovní doručovatel nenajde adresáta na místě určení, tak se balíček vrátí odesílateli. A já to nemusím dál řešit. Tím jsem byl přesvědčen,
že se tak i stalo. A až teď mě sms zprávou kontaktovala CREDITEXPRESS pro zaplacení pohledávky
a na základě toho přišla tato komunikace.
Prosím tedy o zaslání potvrzující zprávy na můj email ( jakub.fabian@seznam.cz), že je stažena
u CREDITEXPRESS pohledávka a jsou vymazány mé osobní údaje z databáze, jak CREDITEXPRESSU, tak v Helvetia.cz, a tím je i tato záležitost vyřešena u obou společností.
JakubFabian

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2016 08:27, před 8 lety

Dobrý den,

na email pana Fabiana byl zaslán potvrzující email, který si pan Fabian vyžádal. Pokud již nemá pan Fabian co by dodával, požádáme dTest o uzavření.

Děkujeme

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 08:51, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.12.2016 21:32, před 8 lety


Jakub Fabian

Chtěl bych poděkovat dTestu za pomoc při řešení mého případu a rychlého vyřízení. S pozdravem Fabian

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2016 10:41, před 8 lety

Za nás také vše.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.12.2016 11:00, před 8 lety


Jakub Fabian

Hodnocení: