Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 20.7. 2016 jsem v obchodě Wojas v Palladiu zakoupila lakovane kožené balerinky,
které se po cca měsíci nošení doslova zacly rozpadat - podrazka po celém vnějším obvodu obou bot se zacala odlupovat az ke spicce. 1.9. 2016jsem pro tuto vadu šla boty reklamovat, vzhledem k tak krátké době nošení a tedy zjevnemu nevratnému problému v nekvalitním materiálu gumové podrazky jsem navrhovala jako způsob vyřízení výměnu za nové zboží / vracení peněz. Dne 1.10. 2016 po tom, co jsem si musela jít na postu vyzvednout doporučený dopis psany cesko-polsky, ve kterém stalo "Řešení: oprava", jsem znovu jela do obchodu Wojas tuto reklamaci převzít a podívat se na ty "opravené" boty, které když pan prodavač vytáhl z krabice,tak jsem malém padla - Boty byly zalepene nějakým lacinym bílo matný lepidlem, které bylo po obvodu bezové lakovky zaschle a precnivajici, proste hrůza, jedine co mi bylo řečeno je, ze to opravuji v Polsku, paní vedoucí prodejny není v praci, a on jako prodavač nemůže nic řešit, jedine se mnou sepsat odvolání, ze nesouhlasím s provedenou zmatlanou opravu a zase se vše musí znovu vyplnit a poslat do Polska, tak jsem učinila s tím, ze opět preferuji výměnu / vracení penez. 20.10. 2016 mi tentokrat e-mailem přišla zprava, ze je ma reklamace vyrizena, tedy opět jedu do Palladia a k mému údivu bylo sice smyte lepidlo, které z prasklin presahovalo a řešení reklamace znělo : Oprava byla správně provedena, lepidlo odstraněno. Vzala jsem si botu jen na nohu, udělala v ni krok a pochopitelně v ohybu nohy se podrazka hned cca 2 mm opět odchlypla, tak uz jsem byla naštvaná, vedoucí prodejny tentokrat byla přítomna, volala údajně nějakému dalšímu nadřízenemu a ten ji řekl, ze je nutné vypsat třetí reklamaci jako odvolani, tedy pochopitelně další měsíc čekání - 21.11. 2016 na me opět na poště čekal doporučený dopis, kde stalo : Zamítnuto. Na prodejně, kam jsem se vydala 24.11.2016 me paní vedoucí ukázala vyrozumění, kde stalo, ze platí rozhodnutí předchozí reklamace,boty stále ve stejném stavu s prasklinou po obvodu, což jsem si vyfotila a nyní čekám až údajně se znovu vyjádří reklamacni oddělení, do 3 dnů mi mají zavolat. Paní vedoucí mi jeste řekla, ze na další reklamaci nemam právo, tak jsem se s ni dohadovala, ze v případě 3. reklamace pro stejnou vadu mi musí vrátit peníze nebo vyměnit věc za nový par. Je to neuvěřitelne, z přístupu obchodu Wojas a jejich personálu, ktery stále jen dokola opakuje, ze Polsko, Polsko jsem absolutně zhnusena.
Lodičky Wojas
Výměna / vracení penez
|
Tweet |
Opravou se rozumí odstranění vady. Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Není-li to možné, má spotřebitel právo na výměnu. Není-li možná ani výměna zboží, pak má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené peněžní částky za zboží.
Spotřebitel má při uznané reklamaci rovněž právo na úhradu nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni. Spotřebitelka má nyní možnost případ doplnit o přílohy.
Jelikož spotřebitelka a ani společnost nevyužily možnosti se k případu vyjádřit, stížnost uzavíráme.