Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U firmy jsem v první pol. ledna 2013 prostřednictvím emailu objednala nábytek na míru. Zboží mělo být dodáno v polovině února, dorazilo až po urgování na přelomu dubna a května, z velké části neodpovídalo objednávce. Firmě jsem obratem sdělila, že využívám svého práva na odstoupení od kupní smlouvy a že požaduji vrácení peněz a uhrazení výdajů spojených s vrácením zboží. Odpověděli mi, že to budou respektovat. Po dalším zvážení jsem se rozhodla vrátit pouze část zboží, které jsem paralelně s doporučeným dopisem reklamací nábytku zaslala zpět. Zboží převzali, dopis již ne. Poté jsem se opakovaně neúspěšně pokoušela Vašíčkovi kontaktovat. Odpověděli teprve tehdy, když jsem je upozornila na to, že se budu mj.soudně bránit. Na to mi bylo slíbeno, že dlužné peníze pošlou. S žádostí o pomoc jsem se od té doby obrátila na ČOI a ŽÚ, ty však nejsou kompetentní tento problém řešit. Vašíčkovi již na mé další maily a telefony nereagovali a ani po výslovné žádosti nevystavili na zboží daň.doklad.
Objednáno zhotovení nábytku z masivního dubu (lavice s úložným prostorem, 4 židle, botníková lavice, věšák). Reklamovány nakonec pouze 4 židle.
Požaduji vrácení kupní ceny vráceného nábytku - 4 židlí. Celkem 5600,- Kč.
|
Tweet |
V případě, že dojde k odstoupení od smlouvy či od její části, jsou strany povinné dle § 48 občanského zákoníku vrátit si navzájem poskytnuté plnění. V případě, že jedna ze stran nevrátí poskytnuté plnění ve stanovené lhůtě, dostává se do prodlení a oprávněná strana může žádat dle § 517 občanského zákoníku úroky z prodlení.
Subjekt Truhlářství Vašíček se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Spotřebitelka by měla zvážit, zda má k dispozici dostatek důkazů.