Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 2.10.2016 jsem zakoupila a zaplatila mobilní telefon Huawei P8 Lite u fy. eMobilky.cz. Firma potvrdila převzetí platby a zaslala mobilní telefon. Zásilka se však ztratila dle informace na poště v Ostravě - na základě urgence dodání oznámeno fy. eMobilky 10.10.2016. Následně firma zaslala druhý telefon. Dorazil 21.10.2016 v poškozené bublinkové obálce a špinavá byla i krabička od mobilu. Zásilku jsem po dohodě s poštou (která měla na převzetí stejný názor) nepřevzala, nechala poslat zpět a odstoupila jsem od smlouvy. Firma si zpětně odeslanou zásilku převzala 27.10.2016. Telefonicky jsem firmu kontaktovala 10.11.2016, kdy mi pracovnice po debatě se šéfem oznámila, že reklamace prvního balíčku je ze strany pošty vyřízena a peníze odešlou do dvou týdnů jak mají v obchodních podmínkách. Při včerejší urgenci mi bylo oznámeno, že není dořešena reklamace (sami předtím dořešení potvrdili), do vyřešení peníze nevyplatí a ať se obrátíme na soud, pokud se nám to nelíbí. Vzhledem k tomu že mým partnerem nebyla Česká pošta, ale fy. eMobilky, měly být dle mého názoru peníze vyplaceny do dvou týdnů od odstoupení smlouvy-dva týdny mají uvedeny ve svých obchodních podmínkách.
Huawei P8 Lite.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud bylo od smlouvy odstoupeno bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní, má prodávající povinnost spotřebiteli vrátit přijaté peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy.
Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. V daném případě již však bylo zboží prodávajícímu zpět odesláno. Prodávající je tedy povinen plnit. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se v prodlení a spotřebitel může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.