Společnost


Adrimax s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13400Nevrácené peníze po odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2016, před 8 lety

Ladislav Formánek

Znění stížnosti

Dne 2.10.2016 jsem zakoupila a zaplatila mobilní telefon Huawei P8 Lite u fy. eMobilky.cz. Firma potvrdila převzetí platby a zaslala mobilní telefon. Zásilka se však ztratila dle informace na poště v Ostravě - na základě urgence dodání oznámeno fy. eMobilky 10.10.2016. Následně firma zaslala druhý telefon. Dorazil 21.10.2016 v poškozené bublinkové obálce a špinavá byla i krabička od mobilu. Zásilku jsem po dohodě s poštou (která měla na převzetí stejný názor) nepřevzala, nechala poslat zpět a odstoupila jsem od smlouvy. Firma si zpětně odeslanou zásilku převzala 27.10.2016. Telefonicky jsem firmu kontaktovala 10.11.2016, kdy mi pracovnice po debatě se šéfem oznámila, že reklamace prvního balíčku je ze strany pošty vyřízena a peníze odešlou do dvou týdnů jak mají v obchodních podmínkách. Při včerejší urgenci mi bylo oznámeno, že není dořešena reklamace (sami předtím dořešení potvrdili), do vyřešení peníze nevyplatí a ať se obrátíme na soud, pokud se nám to nelíbí. Vzhledem k tomu že mým partnerem nebyla Česká pošta, ale fy. eMobilky, měly být dle mého názoru peníze vyplaceny do dvou týdnů od odstoupení smlouvy-dva týdny mají uvedeny ve svých obchodních podmínkách.


Produkt

Huawei P8 Lite.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2016 15:34, před 8 lety

Pokud bylo od smlouvy odstoupeno bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní, má prodávající povinnost spotřebiteli vrátit přijaté peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy.

Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. V daném případě již však bylo zboží prodávajícímu zpět odesláno. Prodávající je tedy povinen plnit. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se v prodlení a spotřebitel může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2017 19:05, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.