Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#13403Rada bych okamzite aby firma HELVETIA ukoncila s nama jakekoli dalsi zasilky! A vymazala si nase osobni udaje. CISLO 6718862001

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2016, před 8 lety

Market Kajtmanova

Znění stížnosti

Zasilani opetovnych zasilek bez jakehokoli objednani ci upozorneni! A to jsem jeste omylem ,,hloupa,, prvni platbu 79,- zaslala 2x a pri upozorneni me rekly ze moji druhou paltbu (79,-) pouzili na druhou zasilku. Malem me trefilo. Jsem matka na materske a jeste se me nestalo, ze bych tak hloupe naletela. A druha zasilka prisla na 249,- a ted nevim jak dal!


Požadované řešení

Okamzite si vymazat osobni udaje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2016 21:49, před 8 lety

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2016 08:37, před 8 lety

Dobrý den,

dovolte, abychom v první řadě upozornili na skutečnost, že zák. číslo je evidováno na pana Jana Fibingra. V objednávkovém hovor je zákazník vždy informován o pravidelném odběru.

Dne 1.11.2016 jsme s Vámi komunikovali přes email. V emailu jste si přála vrátit přeplatek 79 Kč to jsme u nás však přeplatek ještě neviděli, protože platba přišla až 2.11.2016.

Uznáváme, že operátorka, která s Vámi komunikaci vedla, měla zasílání ukončit na základě Vašeho požadavku na vrácení přeplatku, popř. se Vás přeptat zda máte zájem o pravidelný odběr.

Zasílání bylo ukončeno až nyní a proto Vám byla ještě jedna zásilka 27.11.2016 vyexpedována. Poslední dvě zásilky tedy odepisujeme a 79 Kč Vám vrátíme zpět na účet, ze kterého platba přišla.

Znovu tedy potvrzuji, že zasílání je ukončené a je potřeba počítat s ještě jednou zásilkou, kterou nehraďte ani nevracejte - odepisujeme jak zásilku VS 6718862002 tak VS 6718862003. Vaše údaje byly vyřazeny z databáze pro marketingové účely.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2016 15:45, před 8 lety


Market Kajtmanova

Dobry den.
Tvrdite, ze jste preplatek nemohli videt. Ale ja si psala s pani Chalupnou dne 10.11., 23.11.,24.11.,25.11., ktera se ani nesnazila vse vysvetlit. Pouze napsala 1.zaslete cislo zakaznika a 2. ze moje omylem zaslana plataba se pouzila na dalsi zaslane zbozi. Proto jsem se obratila na Vasestisnosti.cz. a az zde vidim resenim a slusne jednani. Jsem rada ze tato stranka existuje a take ze smlouva pNa Fibingra je ukoncena. Neprejem si jiz od vas nic zasilat. A opravdu domlouvam ze si pana Fibingra vymazete z evidence. Naschledou Kajtamnova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2016 15:50, před 8 lety

Dobrý den,

ano, pan Jan Fibinger je vyřazen z databáze pro marketingové účely.

Pokud paní Kajtamnová nemá další požadavky žádáme dTest o uzavření případu.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 15:59, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat, případně má možnost stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.11.2016 16:08, před 8 lety


Market Kajtmanova

Hodnocení: