Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 23.11.2016 jsem od dopravce Geis dostala avízo o dodání zásilky.Čas doručení mi měl zavolat řidič v dopoledních hodinách.Nikdo nezavolal a nikdo ani ten den nepřijel.Po emailu jsem se informovala kde je problém a bylo mi řečeno že mi balík bude doručen druhý den.24.11.2016 mi přišla opět SMS že mi bude balík s provozních důvodů doručen až dnes.Celý den jsem opět strávila doma což mi dělalo velké problémy ale opět jsem se zásilky nedočkala. Na email reagovaly až druhý den tedy 25.11 s tím že balík veze p. Šťastný a bude mi určitě doručen. Zase jsem tedy byla nucena strávit den čekáním na zásilku ale opět jsem se nedočkala. Na p. Šťastného jsem dostala telefon tak jsem se snažila s ním spojit ale vše marné. Na SMS nereagoval a telefon mi pokaždé odmítl. Toto jednání mi přijde nekorektní a nevím kam se obrátit se stížností tak to zkouším přes vás. Mě to stojí nejen nervy ale také odvolané schůzky a promarněné dny dovolené. Není přece možné se takto chovat ke klientovi aniž by to prošlo bez povšimnutí.
Nevím jestli má toto řešení. Ale ráda bych věděla kam se obrátit.Jsem úpllně bezradná.Zboží z dodávky mám již zaplacené a nebudu přece každý den čekat od rána do večera jestli mi balík dodají či nikoliv.
|
Tweet |
Pokud je uzavřena zasilatelská smlouva, jsou smluvními stranami příkazce a zasílatel. Reklamaci dodání zásilky proto musí uplatňovat příkazce. Vzhledem k tomu, že v daném případě zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnit příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.
Občanský zákoník stanoví v § 2558, že dopravce provede přepravu do místa určení s odbornou péčí v ujednané době, a nebyla-li ujednána, bez zbytečného odkladu. Má se za to, že tato doba počíná běžet dnem následujícím po převzetí zásilky dopravcem. Přepravní společnost odpovídá za škodu, kterou by způsobila příjemci balíku jeho nedoručováním.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.