Počet nahlášených stížností: | 177 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem parní mop ,na stránkách eshopu, ale přišel jiný než ten ,který byl na stránkách nabízen.Okamžitě jsem tento parní mop zabalil a poslal do vlastních rukou p. Radové. Která jsi ho přebrala dne 5.10.2016. Bohužel ani po několika urgencí jsem se nedomohl vrácení částky 1199Kč.
Požadoval jsem od firmy MAXXX 5v 1, ale přišel nějaký čínský šmejd HP-20
Vrácení částky a podání trestného oznámení na p. Radovou, jelikož si myslím ,že nic jiného si nezaslouží.Nejsem jediný který si stěžuje a dokonce ani živnostenský úřad pod ,který p. Radová padá říká ,že s tím nic nenadělá. Je podivné,že nelze odebrat živnostenské oprávnění. V Kolíně říkají ,že těch stížností je mnoho. Jediné co zbývá sehnat několik podvedených a podat trestní oznámení.
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno. Jak již ale uvedla spotřebitel v popisu stížnosti, zboží bylo prodávajícímu již doručeno. Společnost je tak povinna vydat spotřebiteli peněžní prostředky, které od něj přijala v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy.
Pokud bylo takto odstoupeno od smlouvy, ale podnikatelka stále nevrátila spotřebiteli peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Podnikatelka má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:
"Dobrý den,
od e shopu levnezbozi.cz jsem dostal peníze zpět za vrácené zboží a také jsem vymohl částku pro několik postižených jako jsem byl já. Poslal jsem stížnost ještě na ČOI a finanční úřad. Doufám ,že v téhle zemi se najde někdo kdo ukončí podnikání p. Radové."
Žádáme tedy spotřebitele o uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Není dotaženo do konce , na p. Radovou je už mnoho stížností,dá se říci kolem 200. Takováto paní nemůže přeci podnikat dál .Ukončení její činnosti a vrácení částek poškozeným by byla spokojenost.