Společnost


ElectraWorks Limited

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13413Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2016, před 8 lety

Václav Rathouský

Znění stížnosti

Dobrý den. Několik týdnů zpátky jsem se rozhodl udělat něco co jsem nikdy neudělal a to vsadit si. Konkrétně na výsledky amerických voleb. Provedl jsem tedy vklad 48 000Kč (necelé dva týdny před americkými volbami) na bwin.com/cz. Poté mi zablokovali vytvořený účet za účelem jeho potvrzení osobním dokladem. Po tu dobu byly veškeré finanční prostředky drženy na jejich stránce a nemohl jsem je použít. Celý tento proces trval z jejich strany tři týdny, takže volby skončily a peníze jsem vsadit nemohl. Poté mi byl účet na jejich stránkách zprovozněn a můj vklad se stal disponibilním (tedy po amerických volbách). Po mých mnohačetných stížnostech na jejich chatu zákaznického centra mi bylo slíbeno vrácení peněz na kartu ze které jsem peníze poslal. To se nestalo. Od té doby veškeré pokusy o výběr byly zamítnuty s tím že mají v pravidlech že vložené peníze se musí vsadit.
Čili má situace je následovná. Nejen že jsem nemohl vsadit 48 000Kč, byl bych vyhrál čtyřnásobek, ale teď mi nechtějí mnou vložené peníze vrátit s tím že je musím vsadit.


Produkt

sázka na výsledek amerických voleb


Požadované řešení

Vrátit peníze na kartu ze které jsem je poslal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2016 12:23, před 8 lety

Výběr zůstatku na sázkovém účtu se řídí podmínkami, na které spotřebitel přistoupil. Dle Všeobecných obchodních podmínek společnosti ElectraWorks Limited (dále jen VOP) podléhá přijetí žádosti o výběr zůstatku na účtu tomu, zda byla provedena a dostatečně vsazena platba v reálných penězích nebo bonus, který není nijak podmíněn, nahromaděným výhrám, jakýmkoli omezením dané platební metody, bonusovým omezením anebo bezpečnostním kontrolám a jakýmkoli jiným podmínkám v této smlouvě. Veškeré částky, které je možné vybrat, podléhají transakčním limitům a metodám výběru, na něž je spotřebitel před výběrem upozorněn.

V obchodních podmínkách dále není upřesněno, co se považuje za dostatečně vsazenou platbu. Upraveny jsou pouze pravidla pro připsání bonusu. Pokud nebyla stanovena zvláštní pravidla ve smlouvě, je společnost povinna vydat spotřebiteli peněžní prostředky, které zadržuje.

Pokud spotřebitel na svůj účet obdržel volnou peněžní částku nebo bonusové peníze, musí splnit veškeré bonusové podmínky, které se na takovou nabídku vztahují, anebo odpovídající podmínky účasti. Pokud tyto podmínky nejsou splněny, není možné vybrat žádnou částku, dokud nebudou bonusové podmínky splněny.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Gibraltaru), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s obchodníkem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2017 22:27, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.