Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podal jsem reklamaci na dalkovy ovladac ktery castecne nefunguje nekolikrat jsem poslal email a odpovedi jsem se nedockal.
Allbox set 60 + HD-3500 + LNB Single
Odpovedet s nejakym resenim novy ovladac nebo opravit ten pokazeny.
|
Tweet |
Uplatnění reklamace musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace. Reklamaci není třeba uplatňovat osobně, zákon to nevyžaduje. Stačí poslat e-mail nebo dopis, popsat vady, přiložit fotografie a vyzvat společnost, ať zákazníkovi sdělí, kam má zboží přivézt. Pokud se neozve, běží třicetidenní lhůta na vyřízení, po jejímž uplynutí má zákazník právo odstoupit od smlouvy. Pokud ale obchodník vyzve spotřebitele, aby věc poslal k vyřízení reklamace, lhůta neběží a zákazník musí dopravit vadné zboží k obchodníkovi. Má pak samozřejmě po úspěšné reklamaci právo, aby mu byly proplaceny náklady, které v souvislosti s reklamací vynaložil.
Doporučujeme však spotřebiteli uplatnění reklamace spíše písemnou formou a zaslání prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou či alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si předem spotřebitel zkopíruje odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí. Důvodem je následná možnost spotřebitele prokázat, co bylo obsahem reklamace, a kdy ji uplatnil. Den uplatnění reklamace je klíčový pro běh lhůty pro vyřízení reklamace, neboť prodávající má ze zákona na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů ode dne uplatnění reklamace
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. V případě soudní pře by tak obchodník musel prokázat, že zboží vadné nebylo. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do 3 pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když prodávající spotřebitele o tom vyrozumí. Vyprší-li zákonná lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
Prodávající je povinen vydat spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu, jímž je Česká obchodní inspekce
Dobrý den.
Mohl byste upřesnit jakým způsobem jste reklamaci podal, v případě přepravní služby se přesvědčit o doručení balíků. Aktuálně žádnou reklamaci na uvedenou fakturu neevidujeme.
Děkujeme a s pozdravem
Bronislav Pešák
Poslal jsem email na obchod@tsbohemia.cz,: pripominky@tsbohemia.cz, podpora@tsbohemia.cz, pschrom@tsbohemia.cz, lmaly@tsbohemia.cz, servis@tsbohemia.cz
jdrajsajtl@tsbohemia.cz staci si je precist.
Mohl bych poprosit e-mail adresu, ze které jste zprávu poslal, případně přeposlat celou zprávu. Z kontaktního e-mailu, který máte uvedený u objednávky jsem žádnou zprávu ve složce připomínky nedohledal. Pošlete prosím přímo na můj e-mail uvedený na www.tsbohemia.cz, děkuji.
laksman@seznam.cz
laksman (laksman@seznam.cz)
Fwd:
12. 11. 2016, 8:12:54
Komu: servis@tsbohemia.cz
g
---------- Původní zpráva ----------
Od: laksman
Komu: obchod@tsbohemia.cz
Datum: 8. 9. 2016 17:48:54
Předmět:
D.d. nefunguje castecne ovladac co stim udelame predem dekuji s pozdravem L.T.
Obrázky
StáhnoutZobrazit
Skener_20160908.png
15 MB
Děkuji za zaslání, pokusím se ještě dohledat u kolegů. Zpráva neobsahuje předmět, je pravděpodobná filtrace zprávy spamovou ochranou. Pro uplatnění reklamace je nejlépe využít přehledného formuláře na https://www.tsbohemia.cz v sekci Dokumenty. Průběh řešení dané reklamace můžete také online sledovat v této sekci. Na dotaz jsem Vám již odpověděl.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Ovladac jsem reklamoval 27.12.2016 osobne v reklamacnim oddeleni Bohemia reklamaci prijali ze mi daji vedet az bude reklamace vyrizena.30.12.mi prise email na vyzvednuti
reklamace,hned ten den jsem se dostavil a bylo zdeleno ze musim poslat cely satelit na reklamaci to nevedeli 27.12 delaji chovani takove firmy se mi vubec nelibi.
Pokud spotřebitel reklamuje vadné příslušenství k věci, nemůže po něm prodávající požadovat také předání hlavní věci. Mohl by tak učinit jen v případě, je-li to nezbytné pro posouzení vady. Požaduje-li prodávající k uplatnění reklamace příslušenství i předání hlavní věci, aniž by to bylo nutné, jedná se o omezení uplatnění práva z vadného plnění dle § 2174 občanského zákoníku a k takovému omezení se nepřihlíží. Více informací k tomuto tématu je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-4439/reklamace-nabijecky-odevzdate-i-telefon?utm_source=novinky150615&utm_medium=email&e_id=212533&a_id=1657.
Podle vyjádření autorizovaného servisu, ovladač vadu nevykazoval, z tohoto důvodu byla vyžádána i aktivní část satelitní přijímač pro kompletní otestování.
portrait
Radek Bednář (rbednar@tsbohemia.cz)
Výzva k odběru zboží č.: 2165533271
30. 12. 2016, 13:11:49
Komu: laksman@seznam.cz
g
Dobrý den,
Vaše reklamace je připravena k vyzvednutí.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Radek Bednář
Reklamační technik, T.S. Bohemia a.s.
Dokumenty
StáhnoutZobrazit
Vyzva_k_odberu_zbozi_2165533271.pdf
55 kB
To je vse co mi prislo na email zadne blzsi vyjadreni dale pri odberu ze mam donest
kompletni satelit
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.