Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Ráda bych podala stížnost na kamenný obchod H&M z důvodu klamání zákazníka. Prodejna vyhlásila víkendovou akci Black Friday sleva 20% na vše, avšak u některých artiklů byly původní ceny navýšeny oproti skutečné ceně výrobku. Přikládám fotky zboží koupeného v kamenné prodejně a fotku z eShopu. V prodejně tedy byla sleva pouhých 10% a ne 20%.
Sportovní top
O 40 Kč se dohadovat nebudu, ale mám velké ponaučení a v tomhle obchodě to byl můj poslední nákup.
|
Tweet |
Bezdůvodné vyvolání dojmu snížení ceny zboží v deklarované výši ("víkendová akce Black Friday 20% na vše"), je protiprávní obchodní praktikou, pokud tato reklama neodpovídá skutečnosti. Zjištěné klamání spotřebitele o ceně prodávaných výrobků je správním deliktem dle zákona o ochraně spotřebitele, za který může být ve správním řízení udělena dozorovým orgánem pokuta. Informace o ceně totiž nesmí vzbuzovat zdání, že cena byla snížena, i když tomu tak není.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.