Společnost


CATINI EUROPE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13418Sedlo kola

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2016, před 8 lety

Luděk Tvrdoň

Znění stížnosti

Po mesici jezdeni na kole se na sedadle vytvorila trhlina ktera se zvetsuje a vyleza s toho srub.

portraitZobrazit konverzaci
laksman (laksman@seznam.cz)
RE: FW: Fotky
14. 9. 2016, 21:03:29
Komu: Petr Zahradník
g
sedlo je urceno k sezeni tedy melo vydrzet aspon 2 roky sezeni na nem ,nevydrzelo co stim budeme delat ja jsem jen sedel na sedle sedel behem jizdy a nesedel behem nejizdy nechte toho chytraceni
---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradník
Komu: 'laksman '
Datum: 13. 9. 2016 21:04:06
Předmět: RE: FW: Fotky

Dobrý den, to zda je na kole zisk či nikoli a to zda je kolo v záruce či nikoli není předmětem vašeho problému. Pokud se vám mechanicky poškodí sedlo nejedná se o výrobní vadu ,ale o mechanické poškození. Děkuji za pochopení
S pozdravem


From: laksman [mailto:laksman@seznam.cz]
Sent: Monday, September 12, 2016 5:59 PM
To: Petr Zahradník
Subject: RE: FW: Fotky

snad je kolo v zaruce a ja na nem jenom jezdim vina neni na me strane ale na strane vyrobce a ten kdo vyrobek prodava ze ziskem
---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradník
Komu: 'laksman '
Datum: 12. 9. 2016 9:24:33
Předmět: RE: FW: Fotky

Dobrý den, samo ad sebe se toto nestává. V tomto případě doporučuji zakoupit nové sedlo
Děkuji
S pozdravem


From: laksman [mailto:laksman@seznam.cz]
Sent: Friday, September 9, 2016 4:31 PM
To: Petr Zahradník
Subject: Re: FW: Fotky

v tech mistech to bylo zasite a steh povolil sam bez zasahu na kole jsem jenom sedel steh predtim nebyl videt to je vsechno minuli email jsem psal s historii fotky to nechtelo vzit proto neprisli zadejte emalovou adresu laksman@seznam.cz
---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradník
Komu: laksman@seznam.cz
Datum: 9. 9. 2016 13:49:03
Předmět: FW: Fotky

Dobrý den, prosím jak vám mohu pomoci . Jak k závadě došlo ?
Děkuji
S pozdravem
PS: Pokud existuje nějaká historie komunikace prosím zašlete nám ji


From: laksman [mailto:laksman@seznam.cz]
Sent: Friday, September 9, 2016 11:49 AM
To: objednavky@avenberg.cz; servis@avenberg.cz
Subject: Fotky


=


Produkt

Typ LWEB-L2004 nazevWatson elektricke univerzalni skladaci kolo24V,4,4Ah


Požadované řešení

Oprava nebo nove sedlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 06:24, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2017 22:24, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.