Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Vážení, dne 3.3.2016 jsem uzavřel s vaší společností smlouvu o poskytnutí služeb televize (konkrétně - O2 TV Air M) a to tím, že jsem pod registračním jménem lebedzeu@gmail.com provedl platbou kartou přes Internet. V dalších měsících prodloužení předplatného za O2 TV Air M probíhalo automaticky jako opakovaná platba kartou, o čemž jsem byl vždy informován ze strany O2 (o2tv@o2.cz) na mou e-mailovou adresu lebedzeu@gmail.com. Žádné další informace, např. faktura se zákaznickým číslem mi zasílány nebyly.
Dne 3.9.2016 jsem od společnosti GoPay (platební brána pro O2) obdržel e-mail s informací o tom, že opakovaná platba kartou (ID 3231440069) z obchodu www.o2tv.cz byla ukončena.
Dne 5.9.2016 v 6:50 jsem provedl novou platbu jinou kartou, o čemž jsem obdržel e-mailem příslušné potvrzení jak od platební brány GoPay (viz příloha 1), tak od společností O2 (viz příloha 2). Funkčnost služby O2 TV Air M byla mnou po zaplacení vyzkoušena a byla v pořádku.
Téhož dne 5.9.2016 v 18:49 jsem obdržel e-mail od O2 s informací o tom, že platbu nebylo možné dokončit (viz příloha 3). V tento okamžik již služba O2 TV nefungovala vůbec (nešlo se přihlásit). Informace z chatu byla, že se jedná o centrální poruchu, která se řeší, a abych se zkusil přihlásit následující den. Následující den přihlášení do O2 TV pod registračním jménem lebedzeu@gmail.com bylo možné, avšak žádný z balíčků nebyl předplacen, tzn. byl funkční jenom kanál O2 Info. Stejná situace je po celou dobu až dodnes.
Dle informací od banky byla platba prostřednictvím karty z účtu stržena a dne 7.9.2016 odeslána O2 (viz příloha 4-1 a příloha 4-2).
Potom jsem vícekrát kontaktoval chat O2, následně volal na linku O2, dokonce jsem byl na prodejně O2, kam jsem byl odkázán pracovníkem linky O2, bohužel neúspěšně. Prý nejsem v databázi, nejsem veden jako zákazník, nelze mě na základě žádného z identifikačních údajů (ani e-mailové adresy lebedzeu@gmail.com) dohledat.
O2 TV Air M
Proto nyní v souladu s § 64 odst. 7 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, v platném znění, uplatňuji tuto reklamaci a žádám v souladu s dalšími ustanoveními § 64 uvedeného zákona o: - prověření a nápravu mých zákaznických údajů v systémech O2, příp. poučení všech osob pro styk se zákazníkem, že pro službu O2 TV Air M stačí jenom e-mailová adresa; - vrácení platby ve výši 399 Kč na účet/kartu, z něhož/níž byla odepsána.
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta, je vhodné tuto službu reklamovat. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
omlouvám se za vzniklé potíže. Bohužel vámi zmíněné přílohy se mi zde nezobrazují. Poprosila bych vás, abyste mi poslal celý tento popis včetně identifikačních údajů a příloh přímo na email info@o2guru.cz. Předám reklamaci plateb na reklamační oddělení a společně dořešíme nefunkční službu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
všechny přílohy byly dle požadavku odeslány na info@o2guru.cz.
S pozdravem
Lebedzev
Hezký večer,
děkuji za poslání. Na vše se co nejdříve podívám a napíšu vám přímo na email.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: