Společnost


Premium Infinity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13422Nekooperace pri reseni pojistne udalosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2016, před 8 lety

Tomáš Davidovič

Znění stížnosti

V cervnu jsem parkoval na letisti v Praze u teto spolecnosti. Po vyzvednuti bylo auto poskrabane. Jejich zamestnanec nafotil a slibil nahlaseni na pojistovnu. Coz bohuzel vyzadovalo 14 dni urgenci a osobni navstevu. Pojistovna pak jednala promptne, ale na vyrizeni pojistne udalosti potrebuje kooperaci od firmy (dodani dokumentu, konkretne nyni chybi vyjadreni k zavineni) a firma na vyzvy reaguje s obrovskym zpozdenim, nebo vubec. Firmu sem se nekolikrat neuspesne pokousel zaurgovat ja. Zkonzultoval sem sveho pravnika, podle ktereho je muzu zalovat obcanskopravne (jako by nebyli pojisteni na zpusobenou skodu), ale ze se poplatky prisuzuji pausalem a spis se to nevyplati.


Produkt

Tydenni parkovani na parkovisti Smile Parking na Letisti Vaclava Havla


Požadované řešení

Velmi jednoduche, aby zacali komunikovat s likvidatorem, dodali potrebne papiry a jejich pojistovna mohla konecne vyplatit opravu meho auta.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2016 19:16, před 8 lety

Je-li s provozováním nějaké činnosti zpravidla spojeno odkládání věcí a byla-li věc odložena na místě k tomu určeném nebo na místě, kam se takové věci obvykle ukládají, nahradí dle § 2945 odst. 1 občanského zákoníku provozovatel poškození, ztrátu nebo zničení věci tomu, kdo ji odložil, popřípadě vlastníku věci. Stejně nahradí škodu provozovatel hlídaných garáží nebo zařízení podobného druhu, jedná-li se o dopravní prostředky v nich umístěné a o jejich příslušenství.

Právo na náhradu škody musí spotřebitel uplatnit u provozovatele parkoviště bez zbytečného odkladu, nejpozději do patnácti dnů po dni, kdy se spotřebitel o škodě musel dozvědět.

Bylo-li právo na náhradu škody uplatněno včas, ale provozovatel parkoviště neplní dobrovolně, je vhodné zaslat mu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň provozovatel parkoviště upozorněn na možnost uhradit škodu bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nebude-li provozovatel parkoviště ani na toto reagovat, doporučujeme vyhledat právní služby a svého práva se domáhat soudní cestou. Jedině soud má právo rozhodnout, na čí straně leží právo a zároveň může uložit provozovateli parkoviště povinnost k plnění. Tato povinnost je navíc exekučně vymahatelná.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, spotřebitel má možnost tedy možnost obrátit se také k tomuto úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 13:54, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.