Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#1343Nekalé praktiky, porušení zákona o ochraně osobních údajů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2013, před 11 lety

Věra Feiková

Znění stížnosti

Kamarádka přinesla na provozovnu telefon, ve kterém byla voda. Bylo jí řečeno, že je neopravitelný. Bylo jí nabídnuto, aby jej nechala bezúplatně na provozovně, která se postará o jeho likvidaci. Nabídku využila a zakoupila stejný starší telefon. Po několika dnech mi přišla na můj mobil sms zpráva od nového majitele telefonu (nebo jeho součásti). Získal přístup k veškerým kontaktům mojí přítelkyně tj. i ke mně. Omluva ze strany provozovny žádná. Mluvila jsem osobně s vedoucím (slušně, ale důrazně), několik hodin poté, co s ním mluvila kamarádka. Slíbil nápravu. Pak zatelefonoval mé přítelkyni a vyhrožoval jí soudní žalobou.


Produkt

uvedu dodatečně, popř. telefonicky


Požadované řešení

Omluva za nevhodné chování, porušení zákona o ochraně osobních údajů, vrácení peněz mé invalidní přítelkyni (chodí o berlích, je těsně před operací, a niž by musela vrátit telefon.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 13:12, před 11 lety

Vlastník má právo se svojí věcí volně nakládat. Může věc používat, užívat ale také i zničit. Spotřebitel dal příkaz k likvidaci telefonu.
Příkazník se zavazuje, že pro příkazce mimo jiné vykoná nějakou činnost dle § 724 občanského zákoníku. Spotřebitel (příkazce) je tak stále vlastníkem telefonu a může žádat po příkazníkovi jeho vydání.
Pokud příkazník telefon nevydá, tak spotřebitel může žádat náhradu škody.
Spotřebitel může také požadovat dále i náhradu škody (nemajetkové újmy) za to, že telefon předal jiné osobě s osobními údaji spotřebitele.
Zároveň se jedná o porušení zákona o ochraně osobních údajů a v takovém případě může Úřad pro ochranu osobních údajů uložit tomuto prodejci pokutu za správní delikt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 11:03, před 10 lety

Společnost MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.