Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13435Westerfield - holicí strojek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2016, před 8 lety

Marie Hellerová

Znění stížnosti

Dobrý den, připojuji se ke stížnostem k dodávání holicího strojku pro ženy a následné "nekonečné" (snad ne) dodávání břitů, přestože jsem výslovně uvedla, že si nepřeji žádné další dodávky.
Vaše vyjádření ke stížnostem od ostatních zákazníků jsem si přečetla a pokusím se podle toho dál jednat.
Děkuji.
Marie Hellerová, Ostrov


Požadované řešení

Ideální by bylo zabránit této "záhadné" firmě v další podvodné činnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2016 10:15, před 8 lety

Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, je považována za neobjednané plnění. Spotřebitelka ji není proto povinna přebírat. Bude-li jí jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.

Byla-li výpověď učiněna pouze telefonicky, doporučujeme spotřebitelce, aby výpověď zaslala z důvodu předběžné opatrnosti ještě jednou prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb a ponechala si všechny dokumenty prokazující, že výpověď byla podána (ponechat si dodejku, kopii výpovědi).

Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2017 22:10, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.