Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, připojuji se ke stížnostem k dodávání holicího strojku pro ženy a následné "nekonečné" (snad ne) dodávání břitů, přestože jsem výslovně uvedla, že si nepřeji žádné další dodávky.
Vaše vyjádření ke stížnostem od ostatních zákazníků jsem si přečetla a pokusím se podle toho dál jednat.
Děkuji.
Marie Hellerová, Ostrov
Ideální by bylo zabránit této "záhadné" firmě v další podvodné činnosti.
|
Tweet |
Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, je považována za neobjednané plnění. Spotřebitelka ji není proto povinna přebírat. Bude-li jí jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.
Byla-li výpověď učiněna pouze telefonicky, doporučujeme spotřebitelce, aby výpověď zaslala z důvodu předběžné opatrnosti ještě jednou prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb a ponechala si všechny dokumenty prokazující, že výpověď byla podána (ponechat si dodejku, kopii výpovědi).
Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.