Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
Dobrý den,
zakoupila jsem tablet GOClever dne 6.července 2013. Byl určen do školy, dcera jej začala používat až v září. Na tabletu se objevila vada - při práci s tabletem se objevila chybová hláška, která znemožňovala práci s tabletem, objevovala se cyklicky, v různých intervalech. Tablet jsem 19.9. odnesla do prodejny, kde pracovník reklamací zkoušel neúspěšně reset a vyjádřil se, že se jedná zřejmě o vadu softwaru. Následně tablet odeslal do servisu.
Prodejna mě kontaktovala 1.10. že reklamace je vyřízená.
5.10. jsem se dostavila na prodejnu a tablet mi vrátili s hlášením ze servisu, že tablet nevykazuje žádnou vadu. Nebylo možno na místě tablet vyzkoušet, takže jsem si jej odnesla domů. Ovšem, stejná vada přetrvávala.
7.10. jsem opět odnesla tablet do prodejny s tím, že tablet mi vrátili, ale nefunguje, že zřejmě došlo k pochybení. Donesla jsem dokumentaci o závadě, o čemž se opět přesvědčila pracovnice, která tablet přebírala. O vadě nebylo pochyb. Žádala jsem o odstoupení od smlouvy. Pracovnice vše sepsala a poslala na posouzení do servisu.
3.11. mi bylo společností DATART odeslána sms, že tablet byl opraven a že vrácení peněz není možné, neboť tablet je reklamován již podruhé. To, že první reklamace byla zmařena, zřejmě záměrně, nezohlednili. S vyřízením reklamace nesouhlasím, domnívám se, že došlo k pochybení a záměrně mi byla vrácena první reklamace jako - bez závady.
Prosím o radu, zda mám nějakou možnost odstoupit od smlouvy. Datart tvrdí, že to nelze, že se jedná o druhou reklamaci. Já ale reklamuji závadu, se kterou jsem přišla na prodejnu 19.9. ale k odstranění došlo až 3.11.
Tablet Go Clever
vrácení peněz
|
Tweet |
Odstoupení od kupní smlouvy je možné u vady neodstranitelné dle § 622 občanského zákoníku nebo pokud prodejce nevyřeší reklamaci řádně a včas do 30 dnů od jejího uplatnění.
Řádně vyřešenou reklamací se rozumí to, že je vada odstraněna nebo je reklamace zamítnuta s tím, že příčina vady je jiná než způsobená povahou výrobku samotného. Tedy prodejce by se měl zabývat vadou. Pokud ji prodejce neshledal na výrobku vůbec, tak má spotřebitel právo se obrátit na nezávislého odborníka, který potvrdí, že zde vada byla a prodejce se její existencí nezabýval.
Společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. byla o podaných stížnostech informována, ale nevyužila možnosti reakce. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.