Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Žádám,aby mi nadále nebyly zasílány produkty od vaší společnosti.Jedná se o produkt Omega-3 Cardio 20 kapslí.Žádám též o vyřazení osobních údajů z databáze společnosti. Zákaznické číslo je 6886910- Důvodem je neseriozní a klamavé informace.Utajené tel.spojení pro případné odstoupení od smlouvy do 14.dnů. Dne 3.11.2016 mně oslovila tel. N. N. 234 406 042 s nabídkou produktů na -zkoušku-a ujištěním,že do 14 dnů mohu odvolat celou další akci.Marně jsem se pokoušela po celou dobu na tento telefon dovolat.Oyývalo se jen,že volané číslo je nedostupné a nebo vůbec neexistuje.25.11.2016 mně byl doručen balíček.Bránila jsem se s tím,že jsem nic neobjednala a nic nechci.Pošťák mně přesvědčil,že nic neplatím a zde mně to podepište.V rozrušení jsem podepsala a převzala zásilku.Po otevření jsem teprve zjistila kontakt na firmu Helvetia Apotheke.Dnes 28.11.jsem se na uvedený kontaktní telefon dovolala a žádala zrušení zasílání dalších zásilek..Bylo mně zděleno neochotně,že jsem nic neměla podepisovat a přebírat.At vše pošlu zpět a na poště mně zdělí jak a proč atd.Jsem důchodkyně a vážně nemocná,nejsem schopná cestu na poštu absolovovat. Přiloženou složenku na 79.-Kč zašlu,ale kategoricky žádám o zrušení dálších zásilek. Děkuji s pozdravem Jitka Bauerová,Růžová 2702 Žatec 43801
Produkt Omega-3Cardio- zásilka od Helvetia Direct Marketing s.r.o.,P.O.Box 86 ,102 00 Praha 102
Celkové zrušení zásilek a všech kontaktů od vaší společnosti.Též žádám o vyřazení osobních údajů z databáze společnosti
|
Tweet |
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitelka by měla vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitelce rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vážená paní Bauerová,
objednávka proběhla telefonicky a operátor Vás v hovoru informoval o tom, že Vám přijde Uvítací balíček doplňku stravy, který jste si vybrala, tedy Omega-3 Cardio a dále jste dostala informaci, že je pro Vás zdarma a Vy hradíte pouze poštovné a balné 79 Kč. Nic jiného jsme Vám neposílali, protože jste nám volala na zákaznickou linku dne 28.11.2016 a zasílání jste ukončila.
Pokud jste se pokoušela dovolat zpět na operátora se kterým jste učinila objednávku bylo jistě nedostupné, protože se nejedná o číslo na zákaznickou linku, nýbrž do call centra, kde vedou pouze odchozí hovory, nikoliv příchozí a z toho důvodu jste se tam nemohla dovolat. Naše zákaznická linka je veřejně dostupná na web. stránkách http://www.helvetia.cz/ a je též plně funkční a to v pracovní dny od 8 do 17 hod. O čemž se paní Bauerová mohla sama přesvědčit dne 28.11.2016 kdy se nám na zákaznickou linku bez problému dovolala.
Uvítací balíček je uhrazen a neevidujeme tedy žádnou pohledávku, Vaše údaje byly vymazány z databáze pro marketingové účely a nebudeme Vás již oslovovat s našimi nabídkami.
Pevně věříme, že jsme situaci objasnili.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za pomoc a radu.Nejsem asi jediná kdo si málem zoufal z firmy Helvetia Apotheke a jejích praktik.Ještě jednou díky.Bauerová J.