Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
společnost In time mi měla doručit objednávku od společnosti T - mobile. Zásilka byla převzata k přepravě již 21.11.2016, měla být doručena 22.11. mezi 8-11, ale doručena nebyla, poté mi bylo sděleno, že bude doručena 24.11 mezi 10 a 13 a nakonec, že zásilka bude doručena 26.11. z technických důvodů. Dnes přišla opět zpráva, že zásilka dorazí mezi 12-15. Zásilku jsem dosud nedostala.Neustálé změny v termínech doručení a nedodání zásilky mi již způsobilo značné problémy a považuji to za velmi neprofesionální. Proto bych uvítala, aby mi společnost In time sdělila termín, kdy konečně dostanu svou objednávku a tento termín také dodržela. Nemohu si dovolit opět sedět celý týden doma a čekat na doručení. Pokoušela jsem se do společnosti dovolat, což se mi nepodařilo. Poté jsem psala na jejich chat, kde opět nic nevyřešili
doručení objednávky od T- mobile
doručení zásilky do středy
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.