Společnost


Slevoteka.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13448Zaplatila jsem za pobyt, který se neuskutečnil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2016, před 8 lety

Renata Sokolská

Znění stížnosti

Dobrý den,
přes slevový portál Slevotéka jsem si zakoupila pobyt v rakouskych Alpách. Z důvodu kanalizační havárie pobyt zrušili, dle vyjádření penzionu jsem měla počkat na vyřešení skrz pojišťovnu a po té mi měli vrátit peníze. Raději jsem ještě kontakovala Slevotéku, zda o tom vědí. Nabídli mi kompenzaci v podobě kreditů, to jsem ale odmítla. Po 3 měsících, kdy jsem nedostala žádnou informaci jsem se obrátila na slevový portál Slevotéka, odepsali, že penzion v Rakousku je v insolvenci a že se mám obrátit na rakouské úřady, že oni nemají žádnou zodpovědnost. Přitom peníze jsem poslala na účet Slevotéky. Dá se to nějak řešit, abych peníze dostala zpět?


Produkt

Pobyt v rakouských Alpách pro dva se snídaní na 3 a více dní


Požadované řešení

Vrácení pěnez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2016 11:21, před 8 lety

V případě, že je pobyt zakoupen přes slevový portál, je zásadní, kdo byl prodejcem a zda slevový portál nebyl pouze zprostředkovatelem. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok (nárok na plnění v souladu s objednávkou, popř. nárok na vrácení peněz) vymáhat po obchodníkovi poskytujícím ubytování. Zprostředkovatel má však ze zákona dbát na to, aby smlouva nebyla uzavírána s nedůvěryhodnou osobou. Dokonce nesmí navrhnout uzavření smlouvy, pokud se objeví pochybnost, že třetí osoba smlouvu dodrží. Když by svých povinností nedbal, může spotřebitel případnou náhradu škody požadovat právě po zprostředkovateli.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt z Evropské Unie, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.

Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem. Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2016 15:38, před 8 lety

Dobrý den, paní Sokolská,

velice nás mrzí situace, ve které se momentálně nacházíte, jak už ale psal zástupce dTestu, my jsme pouze zprostředkovatelé služby a proto se musíte s vrácením peněz obrátit na penzion Sport. Dále bych chtěl také řici, že s tímto penzionem spolupracujeme od roku 2010 a nikdy v minulosti s tímto penzionem problém nebyl, právě naopak, klienti byli s jejich pobyty spokojeni a rádi se do zmiňovaného penzionu vraceli. Máme napsáno i v obchodních podmínkách, že jsme pouze zprostředkovatelé a neneseme odpovědnost, pokud se naskytne nenadálá situace jako v případě právě penzionu Sport. Když jsme se dozvěděli, že se v penzionu Sport stala havárie, vyhradili jsme určitou sumu peněz (tzv. zádržné), ze kterého jsme klientům v podobě kreditů vraceli peníze zpět, jak už jste již ale napsala, tuto kompenzaci jste odmítla a my Vám ji už nemůžeme nabídnout, protože zádržné už bylo vyčerpáno klienty, kteří dříve souhlasili s kompenzací formou kreditů. Hotel nás ale informoval, že se v Rakousku uskuteční insolvenční řízení a poškození klienti se do něj mohou přihlásit a požadovat refundaci peněz.

Ing. Lukáš Przybylski
jednatel

Slevoteka.cz
Relaxero.sk
Cestonaut.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2017 06:35, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2017 10:39, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.