Společnost


Miloš Sekot

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13452Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2016, před 8 lety

Lenka Švarná

Znění stížnosti

Dne 27.09.2016 jsem si na internetových stránkách www.knihobit.cz objednal knihu Harry Potter a prokleté dítě-speciální limitovaný balíček v hodnotě 1084,- Kč. Společně s poštovným jsem uhradil na uvedený účet č. 2600075726/2100 za objednané zboží částku 1084,- Kč. Objednávka č. 2147 byla ihned po uhrazení celkové kupní ceny potvrzena s tím, že objednávka je v procesu vyřizování.

Do dnešního dne mi nebylo objednané zboží dodáno. Na výzvu k doručení, nebo na informace o stavu objednávky mi nikdo neodpovídá. Na stránkách není uvedeno telefonní čislo, takže jsem poslal výzvu na email knihobit@gmail.com a do zpráv na facebooku kde provozují prodej zboží.

Na facebooku jsem našel stížnosti od dalších zákazníků, kterým nebylo objednané zboží doručeno.


Produkt

Produkt : Harry Potter a prokleté dítě - speciální limitovaný balíček


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2016 10:40, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží, může se jednat i o trestný čin podvodu, případně přestupek proti majetku. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající se dopustil trestného činu nebo přestupku, je vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.12.2016 16:25, před 8 lety


Lenka Švarná

Hodnocení:

Komentář: Prodejce se omluvil za nedodání zboží, objednávku měl vedenou jako vyřízenou. Zboží po domluvě zaslal a dnes bylo úspěšně doručeno.

Tímto chci poděkovat i Vám za pomoc při řešení tohoto případu.