Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
nic jsem neobjednával. Vzpomínám si, že někdy na jaře mi jakýsi balíček došel obyčejně do schránky, našel jsem ho jak jsem přišel večer z práce. Hned druhý den jsem ho na poště nechal poslat odesílateli. Paní pošťačka na přepážce balíček zkontrolovala jestli není porušený obal (což nebyl) a odeslala zpátky. Dnes mi však došel dopis - upomínka.
Dopis začíná slovy: Oznamujeme Vám, že jsme do dnešního dne neobdrželi Vaši platbu za Vámi objednané zboží, která byla splatná k níže uvedenému datu.
Důležité informace:
Datum splatnosti: 2016.11.04
Datum vystavení faktury: 2016.11.24
Ani ty data nesouhlasí, datum splatnosti je dřív jak datum vystavení faktury. Nic jsem neobdržel ani neobjednával.
Jak takovou situaci řešit? Poradíte mi prosím? Ať už mi nic neposílají - o nic nemám zájem. Děkuji moc za jakoukoliv radu. Hezký den.
Mystique Starter
O žádné výrobky ani vzorky nemám zájem! Nepřeji si dostávat žádné balíčky ani nabídky a ani žádné dopisy o upomínkách. Nic jsem neobdržel tudíž nemám důvod něco platit ! děkuji za kladné vyřízení.
|
Tweet |
Protože spotřebitel v daném případě zřejmě již od společnosti Westerfield obdržel plnění víckrát a od prvního dodání zboží uplynulo více než 14 dní, nemůže od smlouvy odstoupit. Řešení, které můžeme doporučit, je uzavřenou smlouvu po telefonu vypovědět. Pokud obchodní podmínky společnosti Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží musí spotřebitel uhradit.
Výpověď smlouvy doporučujeme poslat na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2 doporučeně s dodejkou a uchovat si její kopii. Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.
Zároveň s výpovědí lze požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.