Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#13455Nemožnost zakoupení vystaveného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2016, před 8 lety

Hana Šanovská

Znění stížnosti

Vážení, patřím ke stálým zákazníkům Vaší pobočky v Ústí nad Labem, Okružní ul. Vždy jsem byla s nabídkou zboží spokojena až do pátku dne 25.11.2016, kdy jsem si vybrala 2 lahve whiskey Evan Williams v částce 299.- Kč/ks. Jaké bylo moje překvapení když mi pokladní sdělila, že mi toto zboží nemohou prodat z důvodu nějaké nesrovnalosti s dodavatelem. Pokud by tento produkt v nabídce nebyl, vybrala bych si zboží jiné, ale tímto jednáním (nabídka neprodejného zboží) jsem se cítila oklamaná. Dle mého názoru by takové zboží vůbec nemělo v nabídce figurovat.
S pozdravem
Hana Šanovská
Ústí nad Labem


Produkt

Bourbon whiskey Evan Williams


Požadované řešení

V první řadě by neprodejné zboží nemělo vůbec být v nabídce. Dále jsem chtěla využít slevy, která činila 33% t.j. 150,- Kč za kus. Využití této slevy v hodnotě 300,- Kč za zakoupení 2 lahví mi nebylo umožněno. Z důvodu nemožnosti zakoupení dotčeného zboží bych považovala ze strany obchodu za korektní vyplacení slevy 150,- Kč/ks.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2016 10:03, před 8 lety

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Porušení zákazu používání nekalých obchodních praktik je správním deliktem podle § 24 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Doporučujeme spotřebiteli pro případ, že nebude ze strany podnikatele v případě jeho oprávněného požadavku plněno, podat podnět státnímu dozorovému orgánu pro porušení § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Dozorový orgán může podnikateli při zjištěném porušení zákona o ochraně spotřebitele uložit ve správním řízení pokutu. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, pokud není stanoveno jinak.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2016 12:37, před 8 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2016 17:41, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.