Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prstynek kod8370 byl maly proto jsem požadala o vyměnu 8:11 2016 zatim se mi neozvali ani mi neposlali zpět penize bylo to 343korun
prsten zdobeny zirkony pozlaceny 18 karatovym zlatem ružovym kod 8370 PC05
klidně přijmu prsten i jiny v te same ceně ale spravne velikosti pruměr kroužku 2 cm což je velikost čislo 61 pokud nemaji měli by vratit penize
|
Tweet |
Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal.
Prodávající ve svých obchodních podmínkách dále zakotvuje 30 denní záruku na vrácení zboží bez udání důvodu. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Tyto podmínky jsou uvedeny v čl. 10.7. všeobecných obchodních podmínek společnosti TV CZ s.r.o. Je zde mimo jiné zmíněné, že prodávající zpracuje vrácení platby do 30 dní od doručení vráceného zboží do skladu společnosti.
Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedených lhůtách, může spotřebitel požadovat zákonný úrok z prodlení.
Spotřebitelka tedy buď může od smlouvy odstoupit a rovnou uzavřít kupní smlouvu novou na jiné zboží, nebo se dohodne s prodejcem, že nebude od smlouvy odstupovat, ale chce, aby prsten vyměnil za jinou velikost. Tato domluva je však nad rámec zákona a záleží na tom, zda s takovým postupem bude prodejce souhlasit.
Pokud deklarovaná velikost prstenu neodpovídá skutečnosti a to, že prsten velikostně nesedí je vadou prodejce/výrobce, může spotřebitelka situaci vyřešit ještě tak, že prsten bude reklamovat. Prodejce má 30 dní na vyřízení reklamace a v této lhůtě by Vám měl zaslat správnou velikost, která bude odpovídat označení. Poštovné od spotřebitele k prodejci by musel hradit prodejce jakožto náklad spojený s reklamací. V
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.