Společnost


NOWE KOLORY sp. z o. o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#1346Nereagují na záruční opravu zboží.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2013, před 11 lety

Vladimír Rybárik

Znění stížnosti

Dobrý den. Jako Váš odběratel Dtestu se již nemohu dál dívat na svou bezmoc.
V prosinci v roce 2012 jsme dostali vysavač značky Electrolux Jetmaxx zjm 6820. V říjnu 2013 přestal vysávat. Po cca 14 dnech žádné reakce na mé emaily (tel. linka nedostupná, nebo nezvedají) jsem zaslal větu o zamýšlení nad trestním oznámením. Hned do dvou hodin mi odepsali. Druhý den PPL služba odvážela vysavač na servis do Polska. Do 14 dnů vysavač plně funkční zpět. Po 5-tém vysávání (máme pouze PVC podlahy-minimální výkon) opět nevysává. Znovu nelze se dovolat, spojit emailem. Mám ještě rok záruky a chovají se velmi neprofesionálně. Lidem posílají zboží, ale na reklamace nereagují. V ČR nelze výrobek opravit, neboť mám polské papíry, český záruční list nikoliv.


Produkt

Electrolux Jetmaxx ZJM 6820


Požadované řešení

Záruční oprava, nebo navrácení hotovostí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2013 15:43, před 11 lety

V případě, že společnost působí na českém trhu s tím, že má i internetové stránky v českém jazyce, měl by se právní vztah mezi prodejcem a spotřebitelem řídit českým právem.
V rámci právního řádu České republiky je dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele prodejce povinný vystavit reklamační protokol. Zároveň je povinný reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění vyřídit, jinak spotřebiteli náleží stejné nároky, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou, což je i odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2013 14:43, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že společnost má sídlo v jiném státu Evropské unie, doporučujeme kontaktovat v rámci řešení sporu Evropské spotřebitelské centrum.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.