Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Jako Váš odběratel Dtestu se již nemohu dál dívat na svou bezmoc.
V prosinci v roce 2012 jsme dostali vysavač značky Electrolux Jetmaxx zjm 6820. V říjnu 2013 přestal vysávat. Po cca 14 dnech žádné reakce na mé emaily (tel. linka nedostupná, nebo nezvedají) jsem zaslal větu o zamýšlení nad trestním oznámením. Hned do dvou hodin mi odepsali. Druhý den PPL služba odvážela vysavač na servis do Polska. Do 14 dnů vysavač plně funkční zpět. Po 5-tém vysávání (máme pouze PVC podlahy-minimální výkon) opět nevysává. Znovu nelze se dovolat, spojit emailem. Mám ještě rok záruky a chovají se velmi neprofesionálně. Lidem posílají zboží, ale na reklamace nereagují. V ČR nelze výrobek opravit, neboť mám polské papíry, český záruční list nikoliv.
Electrolux Jetmaxx ZJM 6820
Záruční oprava, nebo navrácení hotovostí.
|
Tweet |
V případě, že společnost působí na českém trhu s tím, že má i internetové stránky v českém jazyce, měl by se právní vztah mezi prodejcem a spotřebitelem řídit českým právem.
V rámci právního řádu České republiky je dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele prodejce povinný vystavit reklamační protokol. Zároveň je povinný reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění vyřídit, jinak spotřebiteli náleží stejné nároky, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou, což je i odstoupení od smlouvy.
Vzhledem k tomu, že společnost má sídlo v jiném státu Evropské unie, doporučujeme kontaktovat v rámci řešení sporu Evropské spotřebitelské centrum.