Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 11.12.2015 jsem si u společnosti be2 aktivovala měsíční členství na zkoušku za 149,- Kč. Po té mi byly zasílány nesmyslné profili mužů, službu jsem proto nevyužila. Tím jsem považoval své členství na měsíc na zkoušku za ukončené. V září 2016 mi byla bankou vyměněna platební karta a od firmy be2 mi začali chodit upomínky, že se jim nepodřilo strhnout z mého účtu částku ve výši 149,- Kč. Pokuta za to, že platbu nemají je 297,-Kč! Celkem tedy, že jim dlužím 446,- Kč za září 2016. Po prozkoumání výpisů z účtu jsem zjistila, že mi částku strhávali z účtu každý měsíc! Zaslala jsem jim tedy ihned výpověď dle jejich všeobecných podmínek - podepsanou, naskenovanou v pdf, s tím, že ji zasílám 14 dní před výročním datem 11.12.2016, tudíž splňuji podmínku výpověďi. Žádala jsem o ukončení členství a o vyčíslení celkové dlužné částky. Společnost mi však odmítla členství ukončit, dokud nezaplatím dlužnou částku. Částka se dá zaplatit pouze uvedením údajů z platební karty, to již podruhé neudělám, nebo převodem z účtu, poplatek za platbu do zahraničí je 250,- Kč, vzhledem k tomu, že dlužná částka není konečná, ráda bych uhradila celkovou dlužnou částku najednou. Domnívám se, že neumožnění přijetí výpovědi je protiprávní. Společnosti be2 by měla přihlédnout k mému pozitivnímu přístupu problém řešit. Jejich odmítnutí výpověďi potvrzuje, že se firma živí nekalými praktikami.
VIP členství be2
Žádám o ukončení VIP členství u společnosti be2 k 11.12.2016. Žádám o konečné vyčíslení dlužné částky. Žádám, aby mi firma be2 přestala zasílat výhružné emaily, kdy mne zastrašují a hrozí exekucí.
|
Tweet |
Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz.
Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejich právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email, nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen. Společnost nesmí vázat ukončení automatického prodlužování závazku na podmínku zaplacení dlužné částky. Pokud spotřebitelka podala výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti této výpovědi. Od tohoto dne společnost také nesmí žádat žádné peněžní prostředky, neboť smluvní vztah byl k tomuto dni ukončen.
Pokud jde o vymáhání dluhu exekučně, lze takto postupovat jen na základě řádného exekučního titulu. To znamená, že by nejprve muselo proběhnout soudní řízení, ve kterém by bylo třeba prokázat existenci dluhu. Soud by pak pravomocným a vykonatelným rozsudkem musel spotřebitelce uložit povinnost dluh ve stanovené výši uhradit. Exekuci mohou provádět pouze soudní exekutoři nebo soudní vykonavatelé. Oproti tomu inkasní agentury v ČR nemají žádné zákonné pravomoci.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den, paní Kadochová.
Za všechny vzniklé potíže se Vám velice omlouváme. Tímto Vám potvrzujeme přijetí a zaevidování Výpovědi automatické prolongace Vašeho VIP členství (t.j. Vaše VIP členství již NEBUDE prodloužené). Celková výše dlužného poplatku je, jak i sama uvádíte, 446 Kč – tato je uvedená také v rámci zpráv ze strany Oddělení vymáhání pohledávek be2 ze dnů 13.11.2016 a 20.11.2016. Upozornění na evidenci dlužného poplatku budou zastavené jakmile bude dlužný poplatek z Vaší strany uhrazený,
děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den, níže přikládám předchozí komunikaci. Je překvapivé, že najednou to jde. Děkuji velice kolektivu www.vasestiznosti.cz, kéž by můj příspěvek pomohl co největšímu počtu lidí, kteří potřebují pomoci s ukončením členství společnosti be2. Dále žádám společnost be2 o zaslání potvrzení ukončení členství přímo na můj email a dále o smazání mého profilu. Doufám, že teď už to půjde bez problémů. Děkuji Kadochová.
be2 collections (collections@be2.com)
Re: [Ticket#2016112510013835] Výpověď VIP členství
30. 11. 2016, 9:37:22
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
V momentě, jak bude Vaše platba přijata a zaevidována, Vaše členství může být vypovězeno a smluvní vztah zrušen. Po obdržení konfirmace, že dlužná částka byla úspěšně zaevidována a přijata, budete moci svůj profil vymazat, nebo na Vaši žádost Vám naše zákaznické centrum může Váš profil vymazat za Vás.
S pozdravem,
Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Email: collections@be2.com
_________________________________________________________
11/29/2016 09:50 - wrote:
Dobrý den,
trvám na výpovědi smlouvi. Neumožnění vypovězení smlouvy je protiprávní.
Dle zákona mám právo na ukončení smluvy.
Kadochová
---------- Původní zpráva ----------
Od: be2 collections
Datum: 29. 11. 2016 9:26:00
Předmět: Re: [Ticket#2016112510013835] Výpověď VIP členství
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Jakmile bude úhrada dlužného poplatku přijatá a zaevidovaná, budete o této skutečnosti ze strany be2 informován, vymáhací proces bude zastaven a Váš profil bude z naší strany definitivně vymazán (v případě, že si tak budete přát učinit).
Dovolujeme si Vás upozornit, že v tomto okamžiku z důvodu uzavřené smlouvy a nezaplacené pohledávky nelze platební upomínky a další emailové notifikace zastavit. Platební upomínky a další emailové notifikace jsou automatizované pokud pohledávka není v plné částce uhrazena.
V momentě, jak bude Vaše platba přijata a zaevidována, Vaše členství může být vypovězeno a smluvní vztah zrušen. Po obdržení konfirmace, že dlužná částka byla úspěšně zaevidována a přijata, budete moci svůj profil vymazat, nebo na Vaši žádost Vám naše zákaznické centrum může Váš profil vymazat za Vás.
S pozdravem,
Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Email: collections@be2.com
_________________________________________________________
11/25/2016 13:30 - wrote:
Dobrý den,
v příloze zasílám výpověď členství.
Žádám o potvrzení.
Kadochová
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
User ID: cc28480855cd8ae4b0afea31
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Kadochová.
Profil samotný žel nelze před uhrazením dlužného poplatku vymazat – stane se tak jakmile bude dlužný poplatek z Vaší strany zaplacený (v zájmu urychlení smazání profilu prosím ihned po realizaci úhrady zašlete potvrzení o zaplacení dluhu na adresu Zákaznického centra be2, t.j. zakaznickyservis@be2.cz). V souvislosti s potvrzením výpovědi Vašeho VIP statusu přímo na Vaši emailovou adresu je také potřebné kontaktovat naše Zákaznicé centrum,
děkujeme Vám za pochopení.
Hodnocení: