Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 15.11. mi údajně byla doručena zásilka č.03070364069. Toho dne jsem nebyla doma a zásilku jsem nemohla převzít. Po prvním kontaktováním zákaznické linky mi bylo sděleno, že zásilka byla předána ve 13:50 a je podepsaná. Při dotazu, kdo podepsal, odpovědí bylo, že podpis je nečitelný!!! Bydlíme na samotě, nemám sousedy, kteří by zde bydleli a zásilku nebylo komu jinému předat. Nehledě na to, že jsem nebyla kontaktovaná o závozu sms, ani telefonátem! Operátorka mi slíbila, že se mi ozve zpět - 24 hod a žádný telefonát! Na linku se nedá dovolat!
Prosím o zpětné kontaktování a ujasnění, jakým způsobem se bude dál postupovat.
Děkuji za pochopení
Bc. Šárka Drahošová
Dohledání zásilky, nebo úhrada 1079,- za ztracenou zásilku. Doklad si vyžádám u prodejce a doložím
|
Tweet |
Pokud by při obstarávání přepravy věci vznikla na zásilce škoda, nahradí ji zasílatel, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Reklamaci, resp. uplatnění nároku na náhradu škody, uplatňuje u zasílatele příkazce, tedy odesílatel zboží. Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnil příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.