Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13463Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2016, před 8 lety

Šárka Drahošová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 15.11. mi údajně byla doručena zásilka č.03070364069. Toho dne jsem nebyla doma a zásilku jsem nemohla převzít. Po prvním kontaktováním zákaznické linky mi bylo sděleno, že zásilka byla předána ve 13:50 a je podepsaná. Při dotazu, kdo podepsal, odpovědí bylo, že podpis je nečitelný!!! Bydlíme na samotě, nemám sousedy, kteří by zde bydleli a zásilku nebylo komu jinému předat. Nehledě na to, že jsem nebyla kontaktovaná o závozu sms, ani telefonátem! Operátorka mi slíbila, že se mi ozve zpět - 24 hod a žádný telefonát! Na linku se nedá dovolat!
Prosím o zpětné kontaktování a ujasnění, jakým způsobem se bude dál postupovat.

Děkuji za pochopení

Bc. Šárka Drahošová


Požadované řešení

Dohledání zásilky, nebo úhrada 1079,- za ztracenou zásilku. Doklad si vyžádám u prodejce a doložím


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 12:22, před 8 lety

Pokud by při obstarávání přepravy věci vznikla na zásilce škoda, nahradí ji zasílatel, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Reklamaci, resp. uplatnění nároku na náhradu škody, uplatňuje u zasílatele příkazce, tedy odesílatel zboží. Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnil příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2017 19:46, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.