Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:253
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#1347Oprava vysavače a výsledek servisní opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2013, před 11 lety

Libor Kouřílek

Znění stížnosti

Jmenuji se Libor Kouřílek jsem z Prahy 10 a můj problém se týká zakoupení vysavače u firmy DATART a následná reklamace.

Dne 13.4.2013 jsem ve firmě DATART (ul.U Slavie 1527,Praha 10 -EDEN) zakoupil sáčkový vysavač zn.TTE 2005 v hodnotě 1.999,-Kč a vše bylo OK.
Dne 17.10.2013 jsem se dostavil na Reklamační oddělení v prodejně s vadným výrobkem. Problém sáčkového vysavače byl ten,že po zapnutí došlo k vyhození jističe na rozvodné skříni v bytě.Samozřejmě jsem zkusil použít všechny zásuvky v bytě a se stejným výsledkem. V prodejně vysavač převzali a řekli,že ho posílají do servisu a do 30 dnů bude opraven.
Dne 8.11.2013 jsem se dostavil na výzvu k vyzvednutí vysavače kde mi bylo oznámeno,že vysavač nebyl opraven,protože žádnou závadu nenašli.Pak mi bylo doporučeno abych si nechal zkontrolovat elektrické rozvody v bytě a nebo si nechal instalovat silnější jistič.
Takový výsledek servisní opravy jsem nepřijal,protože to znamenalo odnést si vysavač který v mém bytě nemohu používat a doporučení o kontrole rozvodů nebo instalace jiného jističe mě přišlo zcela směšné.Neustále požadovali abych podepsal převzetí a vysavač si odnesl.
Požadoval jsem výměnu vysavače nebo vrácení peněz,protože servis mi vrátil vysavač neopravený. Pracovník reklamačního oddělení mi sdělil,že podle vyjádření servisu výrobek není poruchový a proto na výměnu výrobku nebo vrácení peněz nemám nárok a to i z důvodu používání výrobku.
Upozorňuji,že po dobu kdy jsem čekal na opravu vysavače jsem několikrát použil vysavač souseda,který v bytě fungoval.
Jak s této situace?
Nemám nárok na výměnu vysavače ani vrácení peněz a jediné co mohu tak je to odnést si vysavač,který v bytě nemohu používat a koupit si někde jinde jiný? Opravdu má firma DATART pravdu a nemohu v této situaci nic dělat?


Produkt

Sáčkový vysavač zn. TTE 2005 číslo zboží:252732, Výrobní číslo: 39000909


Požadované řešení

Požadoval jsem výměnu zboží ale po zkušenostech si myslím,že jediné řešení je vrácení peněz a já si vysavač koupím u jiné a lepší firmě nebo společnosti,která má větší zájem o zákazníka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2013 10:34, před 11 lety

V případě, že je uplatněna reklamace a byla by shledána jako oprávněná, není pro výměnu či vrácení peněz rozhodující, zda byl výrobek používán.
Pokud dojde k rozporu v tvrzení prodejce a kupujícího týkající se vady, je třeba využít odborníka, který by vypracoval nezávislý posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 13:44, před 10 lety

Společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. byla o podaných stížnostech informována, ale nevyužila možnosti reakce. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.