Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
Jmenuji se Libor Kouřílek jsem z Prahy 10 a můj problém se týká zakoupení vysavače u firmy DATART a následná reklamace.
Dne 13.4.2013 jsem ve firmě DATART (ul.U Slavie 1527,Praha 10 -EDEN) zakoupil sáčkový vysavač zn.TTE 2005 v hodnotě 1.999,-Kč a vše bylo OK.
Dne 17.10.2013 jsem se dostavil na Reklamační oddělení v prodejně s vadným výrobkem. Problém sáčkového vysavače byl ten,že po zapnutí došlo k vyhození jističe na rozvodné skříni v bytě.Samozřejmě jsem zkusil použít všechny zásuvky v bytě a se stejným výsledkem. V prodejně vysavač převzali a řekli,že ho posílají do servisu a do 30 dnů bude opraven.
Dne 8.11.2013 jsem se dostavil na výzvu k vyzvednutí vysavače kde mi bylo oznámeno,že vysavač nebyl opraven,protože žádnou závadu nenašli.Pak mi bylo doporučeno abych si nechal zkontrolovat elektrické rozvody v bytě a nebo si nechal instalovat silnější jistič.
Takový výsledek servisní opravy jsem nepřijal,protože to znamenalo odnést si vysavač který v mém bytě nemohu používat a doporučení o kontrole rozvodů nebo instalace jiného jističe mě přišlo zcela směšné.Neustále požadovali abych podepsal převzetí a vysavač si odnesl.
Požadoval jsem výměnu vysavače nebo vrácení peněz,protože servis mi vrátil vysavač neopravený. Pracovník reklamačního oddělení mi sdělil,že podle vyjádření servisu výrobek není poruchový a proto na výměnu výrobku nebo vrácení peněz nemám nárok a to i z důvodu používání výrobku.
Upozorňuji,že po dobu kdy jsem čekal na opravu vysavače jsem několikrát použil vysavač souseda,který v bytě fungoval.
Jak s této situace?
Nemám nárok na výměnu vysavače ani vrácení peněz a jediné co mohu tak je to odnést si vysavač,který v bytě nemohu používat a koupit si někde jinde jiný? Opravdu má firma DATART pravdu a nemohu v této situaci nic dělat?
Sáčkový vysavač zn. TTE 2005 číslo zboží:252732, Výrobní číslo: 39000909
Požadoval jsem výměnu zboží ale po zkušenostech si myslím,že jediné řešení je vrácení peněz a já si vysavač koupím u jiné a lepší firmě nebo společnosti,která má větší zájem o zákazníka.
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace a byla by shledána jako oprávněná, není pro výměnu či vrácení peněz rozhodující, zda byl výrobek používán.
Pokud dojde k rozporu v tvrzení prodejce a kupujícího týkající se vady, je třeba využít odborníka, který by vypracoval nezávislý posudek.
Společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. byla o podaných stížnostech informována, ale nevyužila možnosti reakce. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.