Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#13470Dobře placený nepořádek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2016, před 8 lety

Milan Stohl

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 2.11. jsem na pobočce Čezu v Ostravě uzavřel smlouvu o odběru elektřiny a plynu s tím, že termin zapojení bude do 28.11. Dnes je 29.11.,elektřinu mi zapojili včera, plyn dodnes nemám!! Vzhledem k situaci, že je plyn urcen k vytápění a doma mám 3 malé děti a v bytě cca 8°C tak začínám být docela naštvaný!! Na bezplatnou zákaznickou linku se nedá dovolat, a na volání na tu placenou vám z vysoka Kašlu. Zas tak velký plat nemám!! Pobočka v Ostrave je do 5.12. zavřená!!! Po dnešní komunikaci přímo s Innogy mi bylo sděleno, že smlouva jim došla 23.11.!!!!!!!! Můžete mi sdělit přes které země světa to šlo, že to trvalo 3 týdny??? A stejně jste jim nedodali "rezervaci distribuční kapacity" a bez ní mi ten plynoměr nezapojí!!! Za co ty vaše úřednice berou peníze, když neví co mají dělat??? Žádám urychlenou nápravu a případnou kompenzaci. Podle smlouvy máme produkt "cez s odměnou" kterou nám pracovnice pobočky doporučila s tím, že nám bude provedena revize kotle. Tak doufám že ten revizní technik dojde ve stejný den kdy bude zapojen plynoměr, ať můžeme hned topit a ne že na něho zase budeme měsíc čekat!! Máme plynový kotel zn.Immergas. Děkuji s pozdravem Milan Stohl, zákaznické číslo 11928033


Produkt

Smlouva č 0200037188, zákaznické číslo 11928033


Požadované řešení

Okamžité zapojení plynoměru a revize kotle


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 13:26, před 8 lety

Společnost ČEZ Distribuce, a. s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace může spotřebitelka kontaktovat naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se může rovněž obrátit na Energetický regulační úřad, který dle § 17 odst. 7 energetického zákona rozhoduje spory o připojení nebo přístupu k přenosové soustavě nebo distribuční soustavě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.