Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#13473Jiné zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2016, před 8 lety

Zdenka Tylová

Znění stížnosti

Objednala jsem si ve Scontu v Liberci skříň Hoollywood.
Zvlášť ke skříni mi byl nabídnut tlumič dveří pod názvem skříně (tlumič Hollywood) cena bez slevy 4 665.Kč. Já jsem zaplatila v akci 2459 Kč Prodávající mi řekla,že mi tlumič napíše do smlouvy a atˇ se přijedu podívat,jak vypadá a jak funguje a můžu se rozhodnout,jestli ho chci.,nebo ho ze smlouvy vyškrtnou.Tlumič jsem si odzkoušela a souhlasila jsem,protože mi připadal lepší než jsem si chtěla koupit já.na internetu za 400 Kč. Když jsem podotkla,že by mi stačil nějaký lacinější,že stojí běžně o hodně méně.,bylo mi sděleno,že bych si měla koupit originální, který je na skříni,že dveře jsou hodně těžké.,tak jsem souhlasila.Ke skříni mi přišel tlumič přesně takový,který jsem si chtěla koupit původně na internetu (Hettich) pod názvem Hollywood. Kdyby mi přišel stejný jako ten ,který jsem si na skříni prohlížela,tak i když je mnohokrát přeplacený ,tak si řeknu,že je to moje chyba a příště si dám větší pozor ,co a za kolik kupuji. Ale přišel mi úplně jiný, než mi byl předveden ,brzdí na jiném principu a vypadá úplně jinak,je mnohem menší a má jiný tvar, než ten ,co mi byl předveden.Mám se spokojit s tím,že jsou oba do 50 kg.Je to prý inovace. Kdybych dopředu viděla ten, který mi dodají, nekoupila bych si ho ,protože jsem věděla za jakou cenu se dá koupit jinde.(400 Kč)
Je zřejmě velký problém mít na ukázku ten správný, nebo upozornit zákazníka na inovaci..Je to jako bych si koupila židli do 80 kg a je jedno jaká to je.Na reklamaci jsem neuspěla.Prý nemají tento tlumič jako samostatnou položku,tak mi ho nemohou vzít zpátky. Vyměnit za takový jaký byl vystavený taky nelze,protože ho nemají a už by mi nepasoval ke skříni,protože je lišta nyní přizpůsobená na jiné uchycení.Slevu též nedostanu,protože jsem měla na něj již slevu.Odešla jsem. Zamítnutí jsem si zapomněla nechat napsat písemně. Musím se s tím smířit? Děkuji za odpověď,Tylová.


Požadované řešení

Vrátit zboží,nebo 50% sleva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2016 17:35, před 8 lety

Prodávající se při prodeji zboží mimo jiné spotřebitelce zavazuje, že věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku (vystavenému zboží). Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné potvrzení. Není-li to možné, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo. Jedná se tedy o otočení důkazního břemene (§ 2161 odst. 2 občanského zákoníku).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2016 10:42, před 8 lety

Vážená paní Tylová, celou věc jsem prověřil. Tlumiče jsou ke skříni dodávány samostatně přímo od německého výrobce skříní. Je nutné, aby u této skříně tlumič byl - kvůli velikosti dveří. Tlumič, který je na výstavě je jiný, jelikož na výstavní ploše máme skříně o šířce 300mm, vy máte skříň 400mm; toto všechno Vám prodavačka sdělila. Vodicí lišta je u skříně 400mm přímo uzpůsobena pro tento tlumič (který od nás máte), tlumič, který je na vystavené skříni do té Vaší nejde. Pokud se někde dají koupit 4 pružinové tlumiče dveří (ve smlouvě máte dva páry) od firmy Hettich za 400,-Kč, tak bych rád znal toho prodejce a skutečnou originalitu výrobku. Tlumiče, které máte by měly být plně funkční a tak se přiznám, že nevím, kde je problém. Pokud však i přes výše uvedené máte pocit, že jsme Vás nějakým způsobem podvedli, vrátíme Vám za tlumiče peníze. Ještě jen poznámka k tomu, že jste si zapomněla nechat vydat písemné potvrzení o zamítnutí reklamace. Podle informací, které jsem k případu zjistil, jste žádnou reklamaci nepodávala, jen jste se telefonicky dotazovala na možnosti řešení. Kdyby byla reklamace podána, samozřejmě byste k ní vyjádření obdržela.
S pozdravem, J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.12.2016 02:07, před 8 lety


Zdenka Tylová

Dobrý den. Telefonicky jsem sice jednala s paní s oddělením ložnic,ale poté co mi sdělila ,že je to inovace,tak jsem osobně i s manželem jela porovnat oba tlumiče. Pak jsem mluvila s paní u prodeje ložnic osobně,byli jsme poslány na reklamační oddělení.Máme tam záznam,protože jsme reklamovali ještě nedodání 8 kousků plechu pro montáž,Z reklamačního jsme byli posláni na informace za vedoucí oddělení ložnic s kterou jsme jednali asi 20 minut.Se sdělením, že nemůžou podchytit všechny změny co jsou od dodavatele a že když byly brzdy v akci,tak už žádnou slevu nemůžu dostat a od smlouvy odstoupit taky nemůžu,protože brzda je taky do 50 kg,jsme s manželem odešli. .Obdržela jsem jeden pár a ne dva,jak vy píšete,a taky nevím,kam bych je namontovala,protože lišta je přizpůsobená jen na jednu brzdu na každé straně.Problém je v tom,že když jsem si nechávala tlumiče do smlouvy připsat,tak jsem si je jela do Liberce vyzkoušet,konkrétně na skříni Hollywood 3,5 metru široké, která je vystavena na prodejně,tyto brzdí postupně a ne naráz,takže se při brzdění skříň nehne.Protože se mi původní cena 4665 Kč (po slevě v akci 2459 Kč) zdála vysoká,dotazovala jsem se paní prodávající,jestli si nemůžu koupit ke skříni jiné tlumiče,že se dají koupit na internetu mnohem laciněji.Prodavačka mi sdělila,že bych měla mít ty stejné co jsou na skříni,že mám dveře hodně těžké,tak jsem souhlasila.Tak se mi nemůžete divit,že se cítím podvedená,když jsem nakonec obdržela ty stejné,o jejichž koupi jsem uvažovala na internetu.Kvůli změně lišty na skříni tam již nejdou namontovat ty ,které máte vystavené,tak jsem na ty co mi byly dodány chtěla slevu ,nebo odstoupit od smlouvy z důvodu dodání jiného zboží,než mi bylo předvedeno. Z.Tylová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2016 09:04, před 8 lety

Dobrý den,
děkuji Vám za doplňující informace.
Jak už jsem psal výše, tlumiče můžete vrátit a bude Vám vrácena částka 2459,- Kč.

S pozdravem, J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.12.2016 11:49, před 8 lety


Zdenka Tylová

Děkuji za kladné vyřízení.Tlumiče přijedu vrátit.Hezký den,Tylová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2017 19:00, před 8 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.