Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 24.11.2016 jsme v podvečerních hodinách nakupovala v prodejně Brandýs n/L. Při placení kartou vznikl dle p. pokladní problém,tak tam platbu zadala znovu. Vzápětí se ukázala stejná hláška - tak p. pokladní zavolala nadřízenou, která TF dotazem zjistila, že platba řádně prošla na poprvé i na podruhé. Nadřízená p. pokladní poučila, že musí hned při první komplikaci volat a ne tam platbu zadávat podruhé. Mě ujistili, že následující den dostanu své peníze zpět na účet. Dnes je 30.11.2016 a peníze zpět nejsou. Napsala jsem 25.11.2016 na infolinku,kde mi odepsali, že e-mail přijali. V pondělí 28.11.2016 jsme napsala znovu na infolinku, že stále peníze nemám a že žádám o okamžité vrácení neoprávněně stržených peněz a kompenzaci za vzniklou situaci, kdy již od 24.11.2016 nemohu používat své zadržované peníze. Žádná odpověď nepřišla. Dne 29.11.2016 jsme volala na infolinku, kde slečna se jen omlouvala a když jsem chtěla TF nebo e-mail na kompetentní osobu, tak mi sdělila, že žádné kontakty na kolegy nemá. Vůbec nejsem spokojena s řešením problému, který vznikl na straně obchodníka a důrazně vás žádám o okamžité řešení vzniklé situace a sdělení jakým způsobem a kdy dojde k nápravě.
platba kartou
Okamžité navrácení chybně stržené částky a kompenzaci za vzniklou situaci, která nevznikla na mé straně.S dosavadním přístupem ze strany obchodníka ať v Brandýse nebo na infolince nejsem vůbec spokojená
|
Tweet |
Spotřebitelka má v případě prokázaného zjištění nesprávného účtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Nebude-li společnost plnit dobrovolně, je vhodné zaslat jí předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Mrzí nás popsaná situace a věřte prosím, že si vážíme všech zákaznických zpětných vazeb týkajících se poboček Kaufland a tyto přijímáme prostřednictvím Zákaznického centra, které je oprávněné ke zpracování zákaznických postřehů. Pro další komunikaci nás prosím kontaktujte na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz, rádi se Vám budeme věnovat.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.