Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#13480Samsung Galaxy s6 edge+ 64 GB Gold,4. odlisná reklamace = neodstoupení od kupni smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2016, před 8 lety

Michal Vaněk

Znění stížnosti

Dobrý den,
mohl bych se zeptat, jak je možné, že nemohu odstoupit od smlouvy po 4 odlišné reklamaci mobilního telefonu?
Podal jsem další reklamaci ohledně nefunkční zadní kamery, která mi byla zamítnuta a poté byla zamítnutá reklamace i se znaleckým posudkem na stejnou vadu.
Na prodejně Samsung v Hradci Králové mi bylo doporučeno dojet do servisu v Brně ohledně vady zadní kamery. V servisu v Brně mi vadu našli a opravili (bez mého vědomí).S tím jsem zašel do prodejny v Hradci Králové a nechtěli odstoupit od kupní smlouvy se 4 odlišnou reklamací.
Je možné to nějak vyřešit?
Problémů ohledně MT je hodně a je to víckrát na reklamaci než u mě v ruce.Jedna se o drahý mobilní telefon v částce 25.tis.
Na prodejně v Hradci Králové mi bylo vysvětleno pouze to, že mobil musí někdo uznat jako vadný.A že nejrychlejší by to bylo si dojet do Brna do servisu na posouzení vady zadního fotoaparátu.V Brně jsem s sebou měl uznané protokoly předchozích reklamací a 2x poslední neuznané na tuhle vadu, a měl jsem s sebou i znalecký posudek na tuto vadu, ale řekli mi, že ho nepotřebují.Vše jsem jim tam ukazoval,to že chci odstoupit od kupní smlouvy jsem v Brně zmínil jako první věc. A oni že mám nedostatek projevených reklamací.Neměli přístup na všechny reklamace, nebo netuším, jaký tam byl problém.Chlap byl Slovák a nechoval se ke mě úplně nejlíp.To, že zařízení opraví, to jsem já nevěděl.Nejsem až takový znalec.Ve znaleckém posudku je napsáno, že MT není použitelný a je tam vada. Žádal jsem o odstoupení od kupní smlouvy a nedokážou to posoudit jako vadu, a v Brně ano.


Produkt

Samsung Galaxy S6 Edge+ 64GB Gold


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy - podle zákona o 4. odlišných reklamaci = které splňuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2016 09:53, před 8 lety

Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). Za větší počet vad se považuje výskyt alespoň tří různých vad na věci, přičemž každá z nich brání řádnému užívání věci. Pokud spotřebitel reklamoval věc pro vyšší počet vad a během reklamací byly uznány jako oprávněné minimálně tři různé vady, vznikl spotřebiteli nárok na odstoupení od smlouvy. Zvolil-li spotřebitel při uplatnění reklamace jako způsob nápravy odstoupení od smlouvy, měl prodávající toto respektovat.

Navíc pokud závada nebyla během reklamace odstraněna (což by mohl prokazovat posudek soudního znalce) a již uplynula 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, jedná se o podstatné porušení smlouvy ze strany prodávajícího a spotřebitel má i v tomto případě možnost od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2016 16:02, před 8 lety

Dobrý den, vážený pane Vaňku,

jelikož nám velice záleží na maximální spokojenosti našich zákazníků, je možné Vaší nepříjemnou situaci individuálně posoudit naší společností. Součástí individuálního posouzení, je kompletní interní šetření všech servisních reklamací, při kterém dojde k jednotlivému prošetření postupů a následného vyjádření každého autorizovaného servisního centra Samsung. Tyto postupy včetně provedených servisních úkonů, budou následně přezkoumány skrze naše kompetentní oddělení.

Pro možnost individuálního posouzení, Vás požádám o zaslání prodejního dokladu nebo faktury od zakoupení zařízení a všech servisních protokolů, které jste od servisních center obdržel. Tyto podklady prosím zašlete na emailovou adresu info@samsung.cz a do předmětu uveďte VOC-Vaňek (D-Test).

Jakmile od Vás kolegové informace obdrží, vše předají k individuálnímu posouzení kompetentnímu oddělení.

Děkuji Vám za pochopení.

S pozdravem a přáním hezkého dne.

Dominik Drašar
Zákaznická linka společnosti Samsung

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2017 12:38, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.1.2017 17:28, před 8 lety


Michal Vaněk

Hodnocení: