Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dobrý den,
to co se mi včera přihodilo, mne doslova šokovalo. V Lednu letošního roku jsem kupoval u AAA Auto ojetý vůz a nechával jsem tam starý na protiúčet. Pominu-li, že "nový" automobil i přes ujišťování lidí v autobazaru, že je to "TOP" a že má 5 hvězd v Carlifu a přesto po pul roce začalo téct servo, tak včera mi došel domů dopis... A opravdu mi spadla čelist. V dopise stálo, že mám zaplatit pokutu za parkování kdesi v Praze a byla tam uvedena registračka vozu odkoupeného AAA Auto protiúčtem. Na infolince MÚ Praha mi řekli, že je to tím, že jsem veden v registru jako provozovatel. Pokuta je datována k 31.10.2016 a kupní smlouva s AAA Auto je k 2.1.2016. AAA Auto jsem dodal ověřenou plnou moc k převodu a řekli mi, že vše vyřídí za mě.
Společnost AAA Auto by měla celou záležitost vyřešit za mě, jelikož od podepsání kupní smlouvy za automobil ručí.
|
Tweet |
Ze zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích plyne, že žádost o zápis změny vlastníka silničního vozidla musí být podána do 10 pracovních dnů ode dne převodu vlastnického práva k silničnímu vozidlu. Žádost podává buď dosavadní a nový vlastník společně nebo jen nový vlastník.
Pokud se společnost, jako nový vlastník vozidla, zaváže k přepisu vlastníka vozidla v registru silničních vozidel, musí tuto povinnost splnit. Poruší-li smluvní strana smlouvu podstatným způsobem, může druhá smluvní strana bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit. Za podstatné porušení se považuje to, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. Strany si vrátí, co bylo plněno.
Původní vlastník by měl upozornit příslušný správní orgán (úřad, který zaslal pokutu) na skutečnost, že auto neřídil on a poskytnout mu potřebné důkazy (kupní smlouva, ujednání o vyřízení přepisu vlastníka motorového vozidla v registru silničních vozidel, vylíčení celé situace), které by úřadu k prokázání tvrzených skutečností měly stačit.
Vážený pane Jelínku,
mám informaci, že je věc v řešení a kolegové se s Vámi brzy spojí. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den,
kolegové se se mnou spojili a slíbili, že celou věc vyřeší. Krom toho mi řekli, že mám odeslat kopii smlouvy na MěÚ Praha spolu s vyjádřením, což jsem udělal.
Spokojený ale nejsem, jelikož k této situaci nemělo vůbec dojít a odeslaný doporučený dopis mi nikdo neproplatí. Navíc dalším slibům ze strany společnosti AAA Auto už nevěřím, akorát mě obíráte o čas...
Děkuji, Jelínek Igor
Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele. Bude-li stížnost úspěšně vyřešena, má spotřebitel možnost případ ohodnotit a uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
v jaké fázi se nyní celá záležitost nachází vůbec netuším, protože nemám žádné info ani od MěÚ Praha ani od AAA Auto. Poslední co jsem se dozvěděl od AAA Auto bylo, že se o to postarají a od té doby nic. Vůbec netuším, na koho je teď prodané auto vedeno, zda někdo pokutu uhradil nebo jestli už úřad něco řeší či nikoliv...
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Vážený pane Jelínku,
znovu jsem záležitost prověřila. Jak Vás již telefonicky informoval kolega, věc byla dořešena (úřadu jsme sdělili nového vlastníka). Děkuji, že jste využil tohoto fóra k řešení - věřím, že stížnost je tedy uzavřena k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den,
Váš kolega mi opravdu volal a tvrdil mi, že je vše vyřešeno a že v registru vozidel je auto přepsáno na nového majitele. Nevím jestli máte v Praze nebo v Brně jiné registry vozidel než my ve Žďaře nad Sázavou, ale podle páteční kontroly registru je auto stále vedeno na moje jméno.
Stížnost není proto v žádném případě uzavřena a pokud bude auto vedeno na moje jméno i po dalších Vašich lžích, že tomu tak není, pak postoupím celou věc Policii ČR.
Nehodlám čekat na další pokutu nebo něco ještě horšího...
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
podnikli jsme v dané záležitosti vše, co bylo v našich silách - podle současné legislativy však nelze nového vlastníka k přepisu donutit (novela, kdy úřad bude mít možnost zaregistrovat auto bez vědomí nového vlastníka, je teprve připravována). Doporučujeme v případě eventuelní pokuty nám zaslat podklady a my veškeré takto vzniklé náklady uhradíme. Prosím přijměte omluvu za vzniklé komplikace.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den,
toto vyjádření beru, ale neberu Vaše mlžení po telefonu, kdy mi tvrdíte, že v registrech je již nový vlastník a ve skutečnosti tomu tak není. Opravdu tím ztrácíte na důvěryhodnosti a lidi co si každé Vaše slovo neověří jsou pak většinou jen biti a mají problémy.
Jsem z Vaší společnosti opakovaně zklamán a doufám, že s Vámi v budoucnu již nebudu muset nic řešit.
Děkuji, sbohem...
Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Hodnocení:
Komentář: Vytáčky, výmluvy, sliby a skutek utek...