Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávka č.6661381 byla na 3x tekutý písek .....477,-Kč¨
3x děrovačka (růžová,červená,zelená)....147,-
zaplaceno bylo 624,-Kč
30.11.2016 došel balík pouze s tekutým pískem.
Prosím o zaslání objednaných děrovaček nebo vrácení peněz na účet.
děkuji za vyřízení reklamace
Jana Fořtová
zaslání zboží 3x děrovačka nebo vrácení peněz na účet
|
Tweet |
V daném případě se jedná o uplatnění reklamace pro zaslání vadného zboží neodpovídajícího uzavřené smlouvě. V případě reklamace zaslaného zboží, se jedná se o postup dle § 2161 odst. 1 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Zde je upravena jakost zboží při převzetí, což obsahuje i to, že věc je v odpovídajícím množství, jaké si strany ujednaly. Jde tedy o uplatnění reklamace právě z důvodu, že bylo dodáno nekompletní zboží, než které bylo objednáno.
Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 výše uvedeného zákona. V daném případě dodat chybějící kus v souladu s kupní smlouvou, pokud by to nebylo možné, tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebiteli kupní cenu za nedodané zboží.
Po vyřízení reklamace pak má spotřebitel právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace, pokud mu nějaké vznikly, dle § 1924 výše uvedeného zákona. Reklamaci je prodejce povinen vyřídit nejpozději do 30 dní, dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.