Společnost


FaMe trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13483Dodaná jen část zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2016, před 8 lety

Jana Fořtová

Znění stížnosti

Objednávka č.6661381 byla na 3x tekutý písek .....477,-Kč¨
3x děrovačka (růžová,červená,zelená)....147,-

zaplaceno bylo 624,-Kč
30.11.2016 došel balík pouze s tekutým pískem.
Prosím o zaslání objednaných děrovaček nebo vrácení peněz na účet.


děkuji za vyřízení reklamace
Jana Fořtová


Požadované řešení

zaslání zboží 3x děrovačka nebo vrácení peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 11:24, před 8 lety

V daném případě se jedná o uplatnění reklamace pro zaslání vadného zboží neodpovídajícího uzavřené smlouvě. V případě reklamace zaslaného zboží, se jedná se o postup dle § 2161 odst. 1 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Zde je upravena jakost zboží při převzetí, což obsahuje i to, že věc je v odpovídajícím množství, jaké si strany ujednaly. Jde tedy o uplatnění reklamace právě z důvodu, že bylo dodáno nekompletní zboží, než které bylo objednáno.

Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 výše uvedeného zákona. V daném případě dodat chybějící kus v souladu s kupní smlouvou, pokud by to nebylo možné, tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebiteli kupní cenu za nedodané zboží.

Po vyřízení reklamace pak má spotřebitel právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace, pokud mu nějaké vznikly, dle § 1924 výše uvedeného zákona. Reklamaci je prodejce povinen vyřídit nejpozději do 30 dní, dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2017 18:47, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.