Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na eshopu hracickove.cz jsem dne 6.11.2016 objednal plysovou hracku (postavicka Patrik z detskeho serialu Spongebob) pod cislem objednavky 2016004115. Konkretne tento produkt: https://www.hracickove.cz/p/685/spongebob-samostatny-plysovy-patrik-vel-20cm-32517248724_312
Zasilka dorazila, ale bohuzel dodana hracka je ve zcela jine kvalite, nez jak je zobrazena na webu prodejce. Na webu je uvedeno, ze ma byt hracka vyrobena z materialu Plys, stejne tak je tento material videt i na vyobrazene fotografii na webu. Dorucena hracka je ovsem pouze latkova, detaily (napriklad oci) nejsou vysity, ale jen natisteny, atd.
Prodejce na webu nema bohuzel uveden jiny kontakt nez emailovy, popripade pouze kontaktni formular. Dne 29.11.2016 (v den prevzeti zasilky na poste) jsem kontaktoval prodejce s reklamaci prostrednictvim kontaktniho formulare, ale bez jakekoli odezvy (dokonce i bez automaticke odpovedi).
Plyšový Patrik ze Spongeboba
Prosim idealne o dodani hracky v deklarovane kvalite. Variantne o vraceni penez.
|
Tweet |
Podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele má prodávající povinnost přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Spotřebitel má tedy možnost uplatnit reklamaci na adrese sídla společnosti a to i v případě, že společnost uvádí na svých webových stránkách jiný postup (spotřebitelé by měli toto respektovat, není to však jejich povinnost, naopak prodávající má povinnost přijmout zboží k reklamaci).
Odmítá-li podnikatel přijmout reklamaci, porušuje tím zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Vyjadřuji se za obchod Hracickove.cz, že s pánem bylo komunikováno ihned druhý den po reklamaci kvality hračky. Pánovi bylo navrhnuto odstoupení od smlouvy. Po obdržení vráceného zboží se zákazníkovi vrací plná kupní cena zpět na účet.
Vyfocenou komunikaci se zákazníkem (bez osobních údajů pána) jsem poslal i dTestu emailem.
S pozdravem Jan Brokeš
www.hracickove.cz
Hodnocení:
Komentář: Obchodnik prislibil vraceni penez.