Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Odpověděl jsem na internetovou nabídku výše uvedené firmy a předem jsem zaplatil dne 10.10.2013 na bankovní účet Rabator s.r.o.---- 2105735125/2700, v.s.6621674925, 168,-Kč, včetně poštovného, na koupi bělícího systému na zuby. Do dnešního dne zboží nemám, žádal jsem o vrácení peněz. Ty mi neposlali a firma se mnou nekomunikuje i po několika urgencích!!! Stále mi posílá v internetové poště automaticky své nabídky, i když jsem je zrušil jako nevyžádanou poštu!!! Důkazem o výše uvedené skutečnosti je doklad o zaplacení, doporučený dopis a internetová korespondence.
Jednatelé jsou možná na dovolené v daňovém ráji, a tudíž nemají čas se se mnou bavit. Jedná se o malou částku, ale chci na ně upozornit, protože předpokládám, že napálený klient nejsem jenom já. Ještě chvíli, asi týden, počkám a jsem nucený vše oznámit na policii, aby s těmi povedenými ptáčky něco udělala.
Podrobnosti jsem uvedl výše
uveřejnit tuto neseriozní firmu, aby další klienti neměli škodu, dále to oznámit na policii, aby je následně někdo potrestal, případně to oznámit na ČOI a pod.
|
Tweet |
Dlužník (zde společnost Rabator s.r.o.) je povinna plnit řádně a včas ve lhůtě, ke které se dle smlouvy zavázala. Pokud dlužník neplní řádně a včas a byl věřitelem (Vámi) vyzván k dodatečnému plnění (dodání zboží včas), tak má dlužník nárok na odstoupení od dané smlouvy dle § 517 odst. 1 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší, a strany jsou tak povinny si vydat vše, co smlouvou nabyly dle § 48 odst. 2 občanského zákoníku. Strany si musí vzájemně vydat plnění v podobě a formě, v jaké jej nabyly. Tedy dlužník je povinen vydat peněžité plnění a věřitel je oprávněn jej po něm požadovat.
Pan Švec si u nás zakoupil slevový kupon, který mu byl po zaplacení řádné odeslán na svec.f@centrum.cz. Podmínka nákupu tedy byla splněna. Pokud má zákazník zájem o zboží, musí tento voucher uplatnit u dodavatele zboží dle podmínek uvedených na slevovém kuponu, což do dnešního dne neučinil. Proto nebylo zboží doručeno a nárok na odstoupení od dané smlouvy dle § 517 odst. 1 občanského zákoníku.
11.11. nás kontaktoval, 12.11. mu byla tato odpověď také odeslána.
29.10. nás také kontaktoval, 30.10. mu byl znovu přeposlán slevový kupon.
Platnost slevového kuponu je do 25.11., je tedy stále možné ho uplatnit. Pokud se tak nestane, kupon propadá bez nároku na vrácení peněz.
Rator s.rt.o. mi neposlal žádný slevový kupon. Kromě toho jsem zaplatil za výše uvedené zboží včetně poštovného, takže chci dodat přímo zboží a ne slevový kupon. Po všech nedorozuměních chci ihned vrátit 168,-Kč plus 29,-Kč za doporučený dopis!
švec f.
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce na straně podnikatele. Spotřebitel má právo na vrácení peněz, pokud mu společnost nedodala voucher, který měl být následně proměněn ve zboží. Společnost Rabator s.r.o. by musela prokázat, že své povinnosti vyplývající ze smlouvy splnila.